Avatar billede j2010 Nybegynder
15. marts 2006 - 15:55 Der er 2 kommentarer

Summa Summarum brugere søges til test af engelsk udgave.

Brugere af den danske udgave af Summa Summarum som vil du teste den engelske beta-udgave version 1.0,søges.
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
15. marts 2006 - 16:55 #1
Den er jeg med på
Avatar billede j2010 Nybegynder
16. marts 2006 - 13:16 #2
Hej ahjdp1
Hvis du sender din mailadresse til summa.eu@gmail.com, vil vi fremsende filer til gennemgang og en kode så du kan se det der foreløbigt er oversat af hjemmesiden, hvor hovedsageligt mangler betalingsdelen.
Den danske udgave, som er ude i ca. 9000 eksemplarer kan du se på www.summasummarum.dk. Den engelske udgave vil ligne den danske 3-6 måneder bagud og med visse andre faciliteter.
Du får også telefonnr. på undertegnede Jørgen 2395 3330 og på Teu 2672 0099 og du er velkommen til at kontakte os.
Vi er en gruppe på 10 - 12 personer som arbejder med at få den engelske udgave klar til brug.

MANGE HILSENER

Jørgen Cardél
adv.