Avatar billede nikkor Nybegynder
15. marts 2006 - 12:46 Der er 4 kommentarer

Hardcore programmør/designer til partnerskab!

Er du HARDCORE programmør/designer med erfaring indenfor optimering af websites, kan lave en 100% lækker funktionel site, bookingsystemer, betalingssystemer (online), mange års erfaring inden for branchen og en kæmpe erfaring med ovenstående er du måske lige den jeg søger...? Lav start betaling, men alle ydelser (div.) systemer, markedsføring osv. betaler jeg igennem mit firma.

Jeg kan tilbyde en startbetaling i på kr. 5.000 - 10.000,- alt afhængig af hvad vi finder ud af, men det interessante for dig er, at du får et par % i foretagenet (kontrakt via advokat).

Projektet henvender sig til både danske, svenske og tyske kunder. Sørger selv for alt lige fra forbindelser til det kører rundt, hvilket kræver en del udlandsophold for mit vedkommende. Dit arbejde er "blot", at udforme sitet efter aftale (tager vi sammen), udbygge og vedligeholde det. Ingen Risici for dit vedkommende, hvor i mod jeg smider en masse penge efter dette...

Du skal bo på sjælland (gerne i nærheden af Kbh.), idet vi kommer til at drøfte en masse ting hen af vejen. Jeg er i øvrigt god photoshopper og kan bidrage med evt. grafik og udformning af sitet.

Lad mig høre fra dig hvis dette har interesse - Projektet er ingen hurtig ide...! Der er flere der opererer inden for området og der er kunder nok - Vigtigst er nok at det virker og derfor bliver det en succes!
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 14:19 #1
Hej nikkor

Jeg vil da gerne hører mere om projektet og hvilke ideer du far for arbejde/indtjening o.lign.
Men også så jeg kan vurderer om jeg kunne være den du søgte.

Du kan fange mig på osj@device.dk
Avatar billede nikkor Nybegynder
16. marts 2006 - 00:36 #2
Til dem der måtte have interesse. Skriv til partnerskab@hotmail.com
Avatar billede trofo Nybegynder
20. marts 2006 - 21:07 #3
Hej nikkor,

Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. marts 2006 - 23:36 #4
Du kan også fange mig, hvis du har lyst. Har selv lavet hele min egen shop (www.mekavi.com) i ASP med fuld administration, som bl.a. inkluderer:

- automatisk synkronisering med PostDanmark vedr. pakkeudsendelser og track/trace
- automatisk generering af pakkelabels med stregkoder
- integreret betalingssystem
- automatisk export af lukkede ordrer til min C5
- søgeordsoptimering til Google (fik PageRank 3 på en uge!)

Du kan fange mig på km@mekavi.com - eller besøge mig i mit showroom i Valby (adressen er på siden).

//Kim