Avatar billede helleforfisk Nybegynder
15. marts 2006 - 11:51 Der er 12 kommentarer

Udvikling af hjemmeside

Hej alle interesserede,

Vi er 2 unge mennesker der er i gang med at etablere en ny virksomhed, og skal i den forbindelse have en hjælpende hånd til en hjemmeside.
Vi er begge "dumme" til computere og ønsker derfor en person der kan udvikle en flot og professionel hjemmeside, der er let for os at opdatere.

Hjemmesiden skal være grafisk flot og overskuelig, med flere undersider.
Derudover skal der etableres en formular hvor vores kunder kan tilmelde sig.

Vi forventer en hurtig og engageret hjælp, og gerne fra en der er bosat i eller omkring Århus.

Betaling vil blive efter kvalifikationer.

Håber der er en der kan komme med et forslag til firma eller privatperson der kan hjælpe os, til fornuftige penge.

Håber på et hurtigt svar.
Avatar billede pulento Nybegynder
15. marts 2006 - 12:02 #1
..Jeg kan lave den til meget billige penge.  I kan få en lækker og professionel grafik præcis som i vil . I kan vælge flash, ren html eller begge. Desuden få i en formular i php hvor jeres kunder kan tilmelde sig.

Kontakt mig på min mail pulento_2@hotmail.com.
Avatar billede mnt Nybegynder
15. marts 2006 - 12:10 #2
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann. Jeg arbejder dagligt med design og udarbejdelse af hjemmesider, både i reklamebureau og freelance.
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider, og håber på at i finder det interessant at få lavet en hjemmeside hos mig.

Håber på jeres interesse samt at høre fra jer.

Mads Timmermann

mads(a)timmer.dk
www.timmer.dk <-- referencer
+45 61 68 20 93
Avatar billede websam Nybegynder
15. marts 2006 - 12:10 #3
I kan skrive til mig på martin(a)newage.dk så kan vi snakke lidt nærmere om hvad jeres behov er.

/Martin
Avatar billede trofo Nybegynder
15. marts 2006 - 12:30 #4
Hejsa,

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, jeg er interesseret i at give jer et godt tilbud.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede blach Nybegynder
15. marts 2006 - 12:33 #5
I kan kontakte ItConcept, de er bosat i Århus. Og har produkter til yderst rimelige penge.
Avatar billede blach Nybegynder
15. marts 2006 - 12:34 #6
Avatar billede jck_true Nybegynder
15. marts 2006 - 13:08 #7
Melder mig også ind på opgaven
jeg kan kontaktes på
jck_true @ nerdshack . com /Fjern mellemrum
Jeg arbejder på ren hobbybasis så priserne er meget små
Oftest fremstiller jeg siderne i forskellige afprøvede php systemer så problemmer bliver bliver små for brugerne i fremtiden
Med venlig hilsen
Jens Chr. True
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. marts 2006 - 14:56 #8
Du er også velkommen til at kontakte os
enten på kontakt(at)venio.dk eller på telefon 75 71 19 93

Vi har kontor i Vejle og kan derfor nemt tage et gratis og uforpligtende møde med jer.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. marts 2006 - 16:36 #9
Du kan også prøve at kontakte mig. mark.mikkelsen@mail.dk
Avatar billede jazzperson Nybegynder
17. marts 2006 - 14:29 #10
I er velkomne til at kontakte mig på contentmanagementsystem@gmail.com for referencer og andre oplysninger, hvis i ønsker et tilbud på et website med CMS. I kan desuden prøve en demo af CMSet, hvis det skulle have interesse.
Avatar billede langthjem Nybegynder
20. marts 2006 - 09:33 #11
Simpelt, enkelt og let? Tjek www.cimplesite.dk så er I sikre på at I kan opdatere selvom I er computer "dumme".
Avatar billede jck_true Nybegynder
23. marts 2006 - 15:11 #12
Hey
Ville bare høre om i havde fundet en løsning eller?
Mit bud er forsat åbent