Avatar billede mrslayer Nybegynder
14. marts 2006 - 15:58 Der er 1 kommentar

Midlet i som deamon?

Hejsa.

Jeg syntes ikke jeg har kunne finde en mulighed for at få en midlet til at køre som en process i baggrunden på en PDA og eller Telefon, men hvis der er nogle som ved hvordan dette gribes an vil jeg gerne have et hint eller 2.

Evt om det er muligt at gøre på PDA'en, men ikke på Telefoner, eller om der er overhovedet er noget udstyr som kan klare det.
Avatar billede mrslayer Nybegynder
22. marts 2006 - 14:08 #1
Eneste der er muligt at at frigive skærmen, men så kan der ikke køre ande programmer via KVM'en.