Avatar billede ulzu Nybegynder
11. marts 2006 - 20:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash spil side.

Hej!

Kunne da godt lige bruge noget kritik til at kommer videre med!
Lad mig høre hvad i syntes og kom gerne med forslag til forbedringer.

http://spil.ulzu.dk
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2006 - 02:35 #1
fed side. nu tror jeg ikke folk bruger den side pgs layout, men jeg har et par ting:
1) et cool banner i stedet for de courier-bogstaver ville løfte
2) de blå fadede menuoverskrifter falder ikke i min smag, jeg ville hellere have nogle klare farver, gerne flere, altså en farve pr kassehoved (forstår du hvad jeg mener?)
Avatar billede ulzu Nybegynder
12. marts 2006 - 20:53 #2
Nej kan godt være de ikke bruger siden pga. layout men derfor vil jeg da aligevel helst have en side folk syntes er rimelig pæn at se på og let at finde rundt på! : )

men tak for komentaren! venter nu lige lidt med at lave noget om til jeg har hørt andres mening : )

/Ulzu
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2006 - 23:46 #3
klart nok
og det er ikke  noget problem at finde rundt på den btw
Avatar billede thomas_b Nybegynder
14. marts 2006 - 22:47 #4
Er min smag --> lidt for mange af de blå fade-tricks...! et ville være pænt i toppen hvor det startede i blå og gik over i en ikke så kraftig blå... eller måske blå/grøn.
Så syntes jeg at faderne skulle gå helt ud til kanterne på siden og ikke stoppe godt og vel 10 pixel fra hver side:
Kunne evt. behjælpes ved at ændre til:
body {
    background-color: #E5E5E5;
    scrollbar-face-color: #DEE3E7;
    scrollbar-highlight-color: #FFFFFF;
    scrollbar-shadow-color: #DEE3E7;
    scrollbar-3dlight-color: #D1D7DC;
    scrollbar-arrow-color:  #006699;
    scrollbar-track-color: #EFEFEF;
    scrollbar-darkshadow-color: #98AAB1;
    margin:0px;
}

Noget helt andet er at jeg syntes at der mangler nogle billeder på siden... Den skal lives lidt op... Men husk ikke for mange farver, få men nogle gode som passer sammen...

Siden virker også udmildbart lidt firkantet, du kunne prøve at fjerne rammerne omkring det miderste index på siden (velkommen og spil).

Kan det have sin rigtighed hvis der er 2 forskellige menu'er på siden... Nogle af links'ne er ens og nogle er ikke det andet sted...!
Jeg syntes du skulle føre forside-designet ud på alle dine undersider og droppe den øverste menu... Og så er det jo heller ikke samme design på forsiden som på undersiden...

Du er meget velkommen til at skrive til mig igen på man@muleen.dk hvis du vil have mere feeback evt. hvis du laver noget om eller nogle ændringer...

/Marcus
Webmaster – Webdesigner - Programmør
Avatar billede ulzu Nybegynder
16. marts 2006 - 20:11 #5
Marcus tak for din kommentar!
der er flere gode ting jeg vil kigge på der! men er igang med at købe nyt domæne til siden så venter lige lidt med at ændre noget til det er sat op : )

/Ulzu
Avatar billede thomas_b Nybegynder
16. marts 2006 - 22:32 #6
Takker for point...