Avatar billede anderskristensen Nybegynder
11. marts 2006 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vælg windows xp pro ved opstart

Jeg har lige formateret min computer med xp home, og lagt xp pro ind på.
Men ved hver opstart spørger den om jeg vil starte i xp pro eller home.
Jeg troede at jeg havde slettet home, men åbentbart ikke.
Jeg har ikke prøvet at gå ind i home, og det er i og for sig også lige meget om det virker.
Situationen er at muligheden for at vælge home under opstarten skal slettes, eller den skal bare sættes til at vælge xp pro automatisk under opstart.

Jeg vil ikke formatere igen, hvis der var nogen der kunne tænke over det som en løsning.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. marts 2006 - 18:13 #1
Der ligger en fil i roden af drevet kaldet boot.ini
I den fil kan du fjerne linie med Home versionen, og så vel den starte Pro op automatisk.
Avatar billede hcma Novice
11. marts 2006 - 18:27 #2
Avatar billede anderskristensen Nybegynder
11. marts 2006 - 19:33 #3
Det var jo sådan set hmortensen der kom først, så du skal lige lave et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. marts 2006 - 20:41 #4
Svar.