Avatar billede megahof Nybegynder
11. marts 2006 - 18:03 Der er 7 kommentarer

Hvordan undgår jeg programmer popper frem! Ikke popup på nettet.

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der kender en måde hvorpå man kan forhindre programmer på ens computer til at poppe op og lægge sig "forrest" på skærmbilledet!

Har hørt der findes et program eller en funktion der kan indstilles til at dræbe den slags!

Her tænker jeg ikke på generelle popup's fra internet explorer eller lign. browser
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. marts 2006 - 18:06 #1
Hvad er det dog for nogle obskøre programmer du har installeret, eftersom de popper op uden din accept?
Avatar billede megahof Nybegynder
11. marts 2006 - 18:10 #2
jeg fandt ud af det!! Det skyldes vedkommende har installeret et sådan program til at tjene 30cent ved at autosurfe på hjemmesider! Det kan tænkes det er derfor..

Vil dog stadig gerne høre om nogle kender et program til at eliminere enhver popup. Mener at have hørt sådan et program findes!
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. marts 2006 - 18:13 #3
Det burde jo ikke være nødvendigt med et sådan program, da der ikke ved alm. brug af din Windows skal forekomme pop-vinduer - det virker helt igennem uhensigtsmæssigt!
Avatar billede jacla Nybegynder
13. marts 2006 - 23:53 #4
Du kan fjerne alle planlagte opgaver.

Kør MSCONFIG i start kør. vælg programmer fra.

Evt installere System Mechanic og og disable de programmer der starter med Windows.

Mvh

Jan C
Avatar billede fixxxer Nybegynder
13. marts 2006 - 23:58 #5
Dvs at han har et program installeret på sin pc der åbner vindue som det har lyst til?

Et sådan program ville jeg afinstallere !-)
Avatar billede jacla Nybegynder
14. marts 2006 - 00:26 #6
Det ville jeg også.

Men hvis man ikke tænker sig om og for sat flueben de rigtige steder under en installation, så kommer de planlagt opgaver i tide og mest utide.

Men fordelen ved brug af System Mechanic 3.o => er at du hurtigt kan
udelukke de programmer der kan være skyld i en evt. konflikt, ved at disable/enable dem efter tur.

Kluntet formuleret, men håber du forstår hvad jeg mener.

MVH

Jan C
Avatar billede megahof Nybegynder
14. marts 2006 - 13:04 #7
Hej alle

Rigtig mange gange tak for svarene!

Jeg har undersøgt det en del, det er ikke et program der gør det!
..man kan med Powertoys Tweak UI sætte den til at tvinge programmer til at forblive i baggrunden!

MVH
Mads