Avatar billede bobmarley Nybegynder
11. marts 2006 - 15:53 Der er 6 kommentarer

Mine filer er havnet i papirkurven og vil ikke gendannes!

Halløj eksperter,
Jeg har haft en mappe, der hed delte dokumenter på min bærbare PC, som har styresystemet XP-homeedition... Jeg ANER ikke hvordan jeg er kommet til at slette den mappe og al min musik og mine billeder (alt indholdet i delte dokumenter) er forsvundet ned i papirkurven (selve mappen er der ikke spor af).
Hvad gør jeg? Kan jeg få mine kære filer tilbage på en eller anden måde?

Hilsen Marley
Avatar billede leoness Nybegynder
11. marts 2006 - 16:04 #1
Har du prøvet at oprette mappen igen, samme sted, og så markere alle filerne i din papirkurv, højreklik og gendan.
Hvis mappen ikke eksistere, kan de jo ikke blive gendannet - da referencen ikke er der.
Avatar billede bobmarley Nybegynder
11. marts 2006 - 16:12 #2
Okay, rettelse:
Mappen er der stadig, man kan bare ikke åbne den, der kommer en meddelse hvor der står at dens placering og at den ikke er tilgængelig - adgang nægtet.

Det skal også lige siges at det ike er AL den forsvundne musik der ligger i papirkurven, noget er helt væk...
Avatar billede leoness Nybegynder
11. marts 2006 - 16:15 #3
prøver du at få adgang til mappen via netværk (altså, ligger mappen på din bærbare, og forsøger du at få adgang via en anden computer?)
Avatar billede bobmarley Nybegynder
11. marts 2006 - 16:17 #4
nej
Avatar billede boxer Nybegynder
11. marts 2006 - 16:19 #5
Prøv med PC inspector:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Det er gratis og du kan finde vejledning på siden.

Det er meget vigtigt at du IKKE installerer noget på den harddisk filerne er forsvundet fra.
Avatar billede bobmarley Nybegynder
11. marts 2006 - 16:31 #6
Min internetforbindelse er ude af drift på den computer for tiden, ved ikke helt hvorfor, men vores internetudbyder fornyr nogle ting for tiden, så tror det er det... Men er det også muligt at gøre fra cd, brænde det ned på en cd og installere det derfra?