Avatar billede liebing Nybegynder
11. marts 2006 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommentarer til Asus MyPal A636?

Hej

Jeg har sat mig for at jeg vil have en pda. Jeg er faldet for Asus MyPal A636, men da jeg er meget ny på pda området, så vil jeg gerne høre hvad andre synes om den, og om der er noget jeg skal være opmærksom på?

Jeg skal bruge den til:
- kalender (synkronisering med Outlook på pc via bt)
- Tjekke mail (trådløst netværk og IR via telefonen)
- Gå på internettet
- Lidt navigation i bilen.
- Og hvad jeg ellers finder ud af at sådan en kan :p

Jeg er faldet for den her, da jeg altid har syntes om ASUS. Derudover skulle den have en god batteritid.

Men spørgsmålet er om der er noget jeg har overset, som jeg burde have tænkt over og om nogen kender modellen, og måske kan komme med nogle kommentarer om den.

Jeg har dette link:
http://www.mobile-review.com/pda/review/asus-a636-en.shtml

Håber nogen kan hjælpe lidt.
Avatar billede liebing Nybegynder
11. marts 2006 - 11:15 #1
Skulle nogen have forslag til andre, jeg bør kigge på, så er de også velkomne.
Avatar billede liebing Nybegynder
14. marts 2006 - 16:11 #2
Jeg lukker tråden. Jeg har bestilt mig en Asus MyPal A636. Så håber jeg at jeg bliver glad for den. :D