Avatar billede ronni112 Nybegynder
10. marts 2006 - 22:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Stort webhotel

Jeg går og overvejer at samle mine sider hos et og samme webhotel!
Men jeg er i tvivl om hvilke webhoteller der findes, når man rent faktisk godt vil stille lidt krav :-)

Det jeg mangler er et sted der tilbyder mig følgende:
1GB plads...
Fri traffik (inden for rimelighedens grænser)
Plads til 5 forskellige sider/domæner
PHP og SQL
Advanceret adgang til styring af mail og andre funktioner
Jo mere gejl, jo bedre

Jeg har kigget lidt på DanHost og synes egentlig at de tilbyder et meget godt produkt... Nemlig deres webfarm!
Dog afskrækker prisen for yderligere domæner mig lidt!
150 pr md for 5 ekstra domæner tilknyttet, er lige i overkanten af hvad der er fair at tage?

Nogle der gode bud på et sted der tilbyder noget i stil med det som DanHost tilbyder?

Alle svar får point
Avatar billede killermaster Nybegynder
10. marts 2006 - 23:51 #1
Hej Ronni

Fri trafik indenfor rimelighedens grænser, hvad definerer du som det ?
Jeg har kigget på det du skal bruge og kan se, at min egen udbyder sikkert kan hjælpe dig ?
De har ikke fri trafik, men ret store pakker trafik til private.
Deres pris på 150 kroner er faktisk ikke ret dyr, men hvis du vil spare nogle få kroner om måneden vil du kunne finde det for 130 kroner på nedenstående adresse :

http://www.easywebhost.org/

Du får dog ikke fantastico og frontpage extensions med i købet.

Killermaster
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. marts 2006 - 03:21 #2
web10 har det du søger. så hvis du kan leve med at mail ikke altid kører 100% så er det et godt bud. jeg bruger dem til flere ting, og i forhold til prisen er de rigtig gode.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. marts 2006 - 17:00 #3
Hvad med $8/måned, USA? Opfylder så rigeligt dine krav. Jeg kan give dig lidt rabat, send en mail til den emailadresse, der står i min minisite.
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. marts 2006 - 19:20 #4
mrmox2....

denne tråd :

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.udbydere.webhotel/browse_thread/thread/778b945170bc74c0/6f233f120516ee88?q=web10&rnum=3#6f233f120516ee88

citat "...support var en by i rusland"

---------------------------------------------

Der er flere i den tråd, men du kan jo selv kigge efter

Killer master
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. marts 2006 - 19:32 #5
jeg ved godt at web10 er udskældt .. men jeg oplever prima support og fornuftig oppetid. som jeg skriver "god til prisen" og jeg mener endda "meget god til prisen". i denne tråd har jeg bare givet min egen version af at være kunde hos web10. jeg skal ikke flygte nogle steder, er med til at administrere 10-15 domæner hos dem, og har intet at klage på. klart at der kan komme en besked om at der ikke er hul igennem til mailserveren, men lidt efter kører det igen. hvis du ikke kan leve med det, så vælg noget andet. jeg har endnu ikke oplevet noget der gør at jeg vil fraråde web10 til små ting.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. marts 2006 - 19:35 #6
i starten var det en ren lidelse at være kunde hos dem, men de sidste par år har det fungeret fint.
og lige en ting: når jeg skriver "hvis du ikke kan leve med ..." og det kan måske forståes sådan "skrid"-agtigt. det var ikke hensigten. mener bare at jeg vil støtte folk i at vælge noget andet hvis oppetid er kritisk. de har haft nogle overgravede kabler 2 gange inden for det sidste år, og det giver da nogle timer hvor intet virker.
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. marts 2006 - 19:38 #7
Indlægget er fra i år, så den med flere år tilbage er en smule langt ude
Avatar billede rene_mouze Nybegynder
11. marts 2006 - 20:52 #8
Der er en der kan klare alt :

http://www.servage.net/?coupon=cust12456
(Giver mig 2 mdr gratis hvis du/i bruger denne ref.)

- 25000 MB. Web Space

- Unlimited FTP Accounts

- 1000 MySQL Databases (v4 & v5)

- PHP v4.4.1 & PHP v5.1.1

- 510 GB Transfer

OG MEGET MEGET MERE

Håber denne kan bruges, hoster også adult.

Pris KUN : 7,5 Euro/mdr
Avatar billede ronni112 Nybegynder
12. marts 2006 - 00:47 #9
mrmox2 > Jeg bruger allerede web10 på mit ene .com domæne! Og dem skal det altså ikke være! :-)

rene_mouze > Jeg kigger på dem!

Jeg køber nok hos DanHost engang i næste md!
Jeg har hørt meget godt om dem og jeg vil helst have en dansk hoster...
Avatar billede ronni112 Nybegynder
12. marts 2006 - 00:48 #10
Jer der vil have point, må nok hellere få smidt et svar? :-)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2006 - 00:50 #11
hejsa, tilføjelse: når jeg skriver "de sidste par år har det fungeret fint" mener jeg selvfølgelig "fungeret fint for mig".
jeg har kun fortalt hvordan jeg har oplevet det, og det synes jeg ikke er langt ude. jeg lyver jo ikke (og er ikke ansat af dem).
jeg tror det er lidt ligesom at handle i aldi eller irma. men det er vel nogenlunde klart tænker jeg.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2006 - 00:51 #12
ok ronni112, fint, så kunne vi have sparet vores lille debat om dem.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
27. februar 2007 - 15:14 #13
Lukket