Avatar billede kimmys Nybegynder
10. marts 2006 - 19:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design!

Min hjemmeside er ved at få lagt sidste hånd på designet, så nu vil jeg gerne høre andres meninger om siden. Jeg vil gerne ha' at siden skal fremstå med et seriøst og stilfuldt design, men er det lykkedes?

jeg vil KUN ha' kommentarer til designet og brugervenligheden osv.. IKKE noget med validering, da koden bare hurtigt er blevet sat sammen og ændret mange gange!

I skal bare komme med jeres ærlige meninger - tager intet personligt, kun til efterretning!

http://www.subir.dk
Avatar billede Slater Ekspert
10. marts 2006 - 19:54 #1
Hmm. Flot, men muligvis lidt farveløst. Det er faktisk så farveløst at det er er pænt på en måde, men så ser det til gengæld fuldstændig forkert ud med det gule blad midt i det hele.
Hvis det er meningen der skal være billeder med farver på sitet, ville jeg nok tilføje lidt mere farve til selve designet - ellers ser billederne malplacerede og overdrevne ud.
Den Chart.dk boks i bunden ser også helt idiotisk ud.
Avatar billede lillehamster Nybegynder
10. marts 2006 - 19:57 #2
jeg syntes at det er rigtigt godt.. fedt at det er i sort / grå / hvid :D
Avatar billede farving Nybegynder
10. marts 2006 - 20:08 #3
Flot side, og ja du har ramt et stilfuldt ydre, men som sagt lidt farveløst, men ved ikke om det er meningen :) og chart boksen skal væk?

men vil i bund og grund give viperine ret
Avatar billede sommer89 Praktikant
10. marts 2006 - 20:09 #4
Ganske nydeligt design. Jeg kan godt lide de grå/sorte farver :P !!
Avatar billede kimmys Nybegynder
10. marts 2006 - 20:14 #5
Chart tæller skal ikke være synlig, bare rolig.. den forsvinder helt! :D

Det med at den er lidt "farveløs" det baggrundsbillede I ser (træ toppen) skifter hver uge, i en blanding af farve og sort/hvid billeder! Men selve siden vil jeg gerne holde i de grå/sorte/hvide farve for at holde den så seriøs og stilfuld som muligt!

Men I må meget gerne komme med mere.. meget mere!
Avatar billede Slater Ekspert
10. marts 2006 - 20:19 #6
Man kan altså også godt have stil og seriøsitet med farver ;)
Men det er jo lidt svært at komme med meget mere, så længe ingenting virker. Jeg ville gerne have set hvordan links ser ud og den slags, når de virker.
Avatar billede kimmys Nybegynder
10. marts 2006 - 20:24 #7
okay, ville bare ikke gå videre før jeg havde fået nogen kommentarer.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
10. marts 2006 - 20:24 #8
Det ser vold godt ud! I hvad har du lavet det? personligt ville jeg gerne se nogle flere farver... men dog kun ved din øverste navigationbar ved mouseover. ellers så er det meget genialt.

som jeg plejer at sige, de bedste sider er simple og gennemtænkte.
Avatar billede kimmys Nybegynder
10. marts 2006 - 20:32 #9
haskagen:
det med mouseover har jeg faktisk også tænkt på, altså så den baggrund i linket skifter farve, men har ikke helt besluttet mig endnu!

hvilken ting mener du med hvordan jeg har lavet det?
Avatar billede kimmys Nybegynder
12. marts 2006 - 20:59 #10
I må gerne ligge et svar! =) og så arbejde jeg videre på siden!
Avatar billede Slater Ekspert
13. marts 2006 - 20:05 #11
Gerne for min skyld. Og held og lykke med den.
Avatar billede kimmys Nybegynder
20. marts 2006 - 21:23 #12
nå, viperine der er hvis ikke andre der vil ha' point så du får dem! =)

og tak for hjælpen til dig og I andre!