Avatar billede rbc Nybegynder
10. marts 2006 - 14:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

LCD TV, opløsning mm

Jeg skal have et lille LCD TV på ca 20" og er blevet lidt forvirret. Jeg har kigget på et samsung LW-20M21C med en opløsning på 640x480 og en responstid på 25ms. Det er ikke synderligt imponerende. Så faldt jeg over Samsung SyncMaster 910MP til omtrendt samme pris men med en opløsning på 1280x1024 og en responstid på 8ms. Synchmasteren er vel hovedsageligt en computerskærm, men det kan jeg vel være ligeglad med, hvis billedet er skarpere end på LW-20M21C'en og når der er TV tuner, antenne indgang og scartstik. Og med en relativ høj opløsnig er synchmasteren vel også HD-forberedt?! Mit spørgsmål er; er der nogen grund til at vælge LW-20M21C? Er der noget jeg har overset eller misforstået? Hvorfor er det ikke muligt at få et 20" LCD TV der er HD forberedt (den højeste opløsning jeg har fundet er 800x600). Mange spm og mange point til de gode svar.
Avatar billede rbc Nybegynder
13. marts 2006 - 15:49 #1
Det var ikke mange svar... Er der virkelig ingen hjælp at hente?
Avatar billede rbc Nybegynder
04. december 2006 - 15:30 #2
lukket