Avatar billede fobian Nybegynder
10. marts 2006 - 14:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fil kan ikke læses. Pivot sorteret fra pga. integritetsproblemer

Jeg har et regneark, som er oprettet i Excel 97, som indeholder pivottabeller, der er i nogle skjulte og skrivebeskyttede ark. Workbooken er også skrivebeskyttet.

Hvis jeg opdater regnearket på en pc, som har Excel 97 kan jeg sagtens anvende dem på en pc, der har Excel 2003. Men hvis jeg opdaterer filerne i Excel 2003 får jeg en fejlmeddelelse, når jeg prøver at åbne filerne igen. Først kommer der en fejlmeddelelse om at "filen ikke kan læses" Derefter en meddelelse om at en "pivottabel er frasorteret pga. integritetsproblemer". Regnearket åbnes, men pivottabellen er ødelagt. Jeg er snart ved at være træt af at skulle opdatere filen på en pc med Excel 97, så....

Er der nogen, som kender en løsning på dette problem???
Avatar billede excelent Ekspert
10. marts 2006 - 14:53 #1
et bud:

gem filen som Excel 97-2003 projektmappe
når du arbejder i 2003 vesionen
Avatar billede fobian Nybegynder
13. marts 2006 - 13:02 #2
Tak for din hurtige tilbagemeling.
Jeg har prøvet at gemme filen som Excel 97-2003 fra 2003 versionen. Det virker desværre ikke :o(
Avatar billede fobian Nybegynder
08. september 2006 - 23:04 #3
Lukker spørgsmål - har ikke fundet en forklaring.