Avatar billede tfswebguy Nybegynder
10. marts 2006 - 12:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Meta tags. Hvor mange bruger dem?

Jeg har lavet en fin søgemaskine, som tjekker sider for titel, meta og links.
Men ikke alle har jo meta på sine sider.

Hvor mange af jer bruger dem egentlig?

Den som min søgemaskine er forresten Description.

Og dem af jer, der vil indekseres på søgemaskinen, kan evt. lige skrive link til hjemmeside herinde.. Så kan søgemaskinen også vokse sig lidt større, og måske endda hjælpe jeres side til at blive mere kendt
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. marts 2006 - 13:46 #1
Må man få lov at se din søgemaskine? :)

Og ja jeg bruger description www.lassefernov.dk
Avatar billede killifish Nybegynder
10. marts 2006 - 15:07 #2
De fleste meta tags er ret ubrugelige efterhånden ("keywords", anyone?). Men jeg bruger da et par på www.solitude.dk (author, copyright, description)
Avatar billede ulzu Nybegynder
11. marts 2006 - 23:11 #3
Ja bruger da et par meta tags som description og keywords
...og kunne egentlig osse godt tænke mig et links til din søgemaskine : )

/Ulzu - http://spil.ulzu.dk
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
13. marts 2006 - 12:38 #4
URL: http://soeeg.dtweb.dk

Jeres links bliver lige gemt i databasen ;)