Avatar billede crazyden Nybegynder
09. marts 2006 - 19:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Det hakker.

Hej alle sammen.
Jeg spiller et spil ind og nettet som hedder Counter-Strike. når jeg kommer ind og har spillet i et min, begynder den at hakke helt vildt??
Hilsen mig!
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:04 #1
Prøv at gå ind i indstillinger og sæt grafikken lidt ned.. det kan være din computer ikke er hurtig nok... der kan være mange grunde.. det kan også være dit net som bliver brugt til noget andet...
hvilken processer, hvilket grafik kort og hvor mange ram har du?
Avatar billede crazyden Nybegynder
09. marts 2006 - 20:07 #2
det der med grafikken det står helt rigtigt. Jeg har et Geforce FX5500 også har jeg en 1,15 Ghz processer og 768 mb ram!!
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:09 #3
Hmm har du tjekket om du har nogen form for spyware eller virus?... du kan tjekke på www.spywarefri.dk
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:10 #4
og prøv forresten at se om du kan spille det "lan" altså på din egen maskine.. så kan du finde ud af om det er når du spiller over nettet det hakker eller det er selve spillet..
Avatar billede crazyden Nybegynder
09. marts 2006 - 20:11 #5
jeg har scannet med en masse programer.
Avatar billede crazyden Nybegynder
09. marts 2006 - 20:17 #6
jeg hakker ikke når jeg spiller lan
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:18 #7
Okay.. hmm har du nogle programmer kørende i mens? kazaar? emule.. noget i den stil? eller andet der kunne finde på at bruge dit net?
Avatar billede crazyden Nybegynder
09. marts 2006 - 20:26 #8
msn??
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:28 #9
Nej, det burde ikke være problemet.. hmm men har du søskende eller andet der kunne bruge dit net i mens du er på? det kan måske være dem som downloader..
det er svært at sige.. hvad er din forbindelse og er den trådløs?
Avatar billede crazyden Nybegynder
09. marts 2006 - 20:33 #10
ja den er trådløs og min mor og søster tit på hvor det ahkker. og det er 2 mege bit
Avatar billede egr_sli Nybegynder
09. marts 2006 - 20:34 #11
lyder som om det er netforbindelse der er noget galt med.
Prøv evt at lukke alle internetkrævende programmer, fx firewall og antivirus, og prøv at starte CS igen.
Hvor hurtig er din forbindelse ? og er det trådløst internet ? det kan nemlig sagtens være synderen
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:35 #12
har du hørt om de downloader eller noget andet? det kan være det, din forbindelse er godt nok ret hurtigt, så det burde ikke være det... men prøv at hør dem ad..
Avatar billede crazyden Nybegynder
11. marts 2006 - 08:10 #13
de downloader nogle gange.. Men ved ikke hvor tit!
Avatar billede crazyden Nybegynder
17. marts 2006 - 20:45 #14
hehe