Avatar billede danino Nybegynder
08. marts 2006 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med flere javascript kommandoer i onclick

Hej alle

Jeg har lavet en side, som åbner en popup. I denne popup kan man søge i databasen, og ved et klik på en knap ud for søgeresultaterne vil firmaets (som scriptet har fundet) id blive overført til den side der åbnede pop up 'en. Det virker også fint, men jeg kunne godt tænke mig at pop up'en lukkede med det samme efter overførslsen, hvad er galt?

Jeg bruger denne kode: onclick="window.opener.document.createform.companyid.value = '3';self.close;"

3 tallet er bare et eksempel - og det 3 tal bliver overført, som det skal.

Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede softspot Forsker
08. marts 2006 - 12:24 #1
Du kan muligvis bruge self, men ellers benyt window, således:

onclick="window.opener.document.createform.companyid.value = '3';self.close();"

eller

onclick="window.opener.document.createform.companyid.value = '3';window.close();"
Avatar billede danino Nybegynder
08. marts 2006 - 12:28 #2
doh... fejl 40 :)
det var ikke self, der var problemet, men at jeg manglede paranteser efter...

læg du bare et svar :)
Avatar billede softspot Forsker
08. marts 2006 - 13:15 #3
Ja da! :)
Avatar billede softspot Forsker
08. marts 2006 - 16:28 #4
Tak for point :)
Avatar billede danino Nybegynder
09. marts 2006 - 12:43 #5
Tak for hjælpen :)
Avatar billede softspot Forsker
09. marts 2006 - 12:52 #6
Velbekomme :)