Avatar billede illdisposed Nybegynder
07. marts 2006 - 21:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændring af link type i dreamweaver

Hej

Hvordan ændre man typen et link bliver vist på i dreamweaver.

Om der skal streg under eller om den skal skifte farve osv ?

Håber nogle kan hjælpe
Avatar billede t-hviid Nybegynder
07. marts 2006 - 22:08 #1
Det gør du med stylesheet (CSS) Vælg design ud i højre side eller window>CSS Style Klik på den i midten i bunden med et + på det er New CSS style. I style selector vælger du advance. Så kan du i Selector menuen vælge a:link (style for link) a:viseted (style for besøgt link) a:hover (style for effekten der skal være når musen er over linket) a:active ( style for aktive link)
Avatar billede illdisposed Nybegynder
08. marts 2006 - 16:42 #2
Yess smid du bare et svar, fik det til at virke.

Kan det passe man ikke kan redigere i den css når den først er lavet en gang.

Altså man ikke skal slette og oprette en ny for at ændre :)

Takker
Avatar billede illdisposed Nybegynder
08. marts 2006 - 16:50 #3
Yes så der styr på at redigere også :)! Tak for godt svar
Avatar billede t-hviid Nybegynder
08. marts 2006 - 22:19 #4
Velbekom :-)