Avatar billede troymclure Nybegynder
07. marts 2006 - 15:47 Der er 2 kommentarer

Enkelt møde forsvundet i en serie af tilbagevende begivenheder

Hej Eksperter,

Jeg har en serie møder i outlook, men et af møderne er forsvundet. Hvordan kan jeg få det ene møde tilbage i min kalender?

Mvh.

Troymclure
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2006 - 16:20 #1
Du skal stille dig på en af aftaledagene før den der er forsvundet. Dobbeltklik på aftalen, og vælg at åbne serien. Vælg (har eng. version) recurrence.Tjek at alt står som det skal og vælg gem og luk. Så skulle din aftale være tilbage i kalenderen.
Avatar billede troymclure Nybegynder
15. marts 2006 - 10:01 #2
Den kom desværre aldrig tilbage.. Men nu er mødet overstået. Du får point for forsøget.