Avatar billede da_darkside Nybegynder
07. marts 2006 - 09:51 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

FireFox - Css problemer

Jeg har nogen linier kode som firefox tolker forkert.
Så har brug for lidt råd om hvordan man får dem indlæst/syntax korrekt.

Fejl: Ukendt egenskab 'align'.  Erklæring droppet.
Kildefil: Incwork/Client.css
Linje: 1

.H_T_1{align:center;border: 0px;width:820px;height:100px;padding:0px;border-collapse: collapse;}

----------------------------------------------------------

Fejl: Fejl i tolkning af værdi for 'font-weight'.  Erklæring droppet.
Kildefil: Incwork/Client.css
Linje: 25

#MI_Con{vertical-align: top;background-color:#EBF2FE;font-weight:none;}

----------------------------------------------------------
Fejl: Fejl i tolkning af værdi for 'cursor'.  Erklæring droppet.
Kildefil: Incwork/Client.css
Linje: 27

#MI_Con_h{vertical-align: top;background-color:#EBF2FE;font-weight:none;cursor: hand;}

------------------------------------------------------------
Fejl: Fejl i tolkning af værdi for 'vertical-align'.  Erklæring droppet.
Kildefil: Incwork/Client.css
Linje: 36

#Main_Box_3{border:0px;font-size:14px;color:#000000;vertical-align: left;text-decoration: none;border-collapse: collapse;border: 0px;padding:0px;}

----------------------------------------------------------
Fejl: Fejl i tolkning af værdi for 'display'.  Erklæring droppet.
Kildefil: Default.Asp
Linje: 0

style="display:Hide;"
Avatar billede 7th Praktikant
07. marts 2006 - 09:59 #1
.H_T_1{text-align:center;border: 0px;width:820px;height:100px;padding:0px;border-collapse: collapse;}

#MI_Con{vertical-align: top;background-color:#EBF2FE;font-weight:normal;}

#MI_Con_h{vertical-align: top;background-color:#EBF2FE;font-weight:normal;cursor: hand;}
Se http://www.quirksmode.org/css/cursor.html

#Main_Box_3{border:0px;font-size:14px;color:#000000;text-align: left;text-decoration: none;border-collapse: collapse;border: 0px;padding:0px;}

style="display:none;"
Avatar billede mm12010 Nybegynder
07. marts 2006 - 09:59 #2
align:center; = text-align:center;

font-weight:none; = font-weight:normal;

cursor:hand; = cursor:pointer;

vertical-align:left; = vertical-align:top;

display:Hide; = display:none;

se ref her: http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp
Avatar billede da_darkside Nybegynder
07. marts 2006 - 10:18 #3
hvis jeg laver vertical-align:left; om til vertical-align:top; så kommer objektet da øverst istedet for i midten ?? eller ?
Avatar billede ladyhawke Novice
07. marts 2006 - 10:22 #4
vertical-align: left; giver altså ingen mening! vertical betyder lodret! (Altså objektets placering i forhold til lodret)
Avatar billede mm12010 Nybegynder
07. marts 2006 - 10:23 #5
så det du søger er nok: vertical-align:middle;
Avatar billede da_darkside Nybegynder
07. marts 2006 - 10:29 #6
Plejer at bruge vertical-align:left;

når teksten enten skal placere: Left eller right
Avatar billede ladyhawke Novice
07. marts 2006 - 10:30 #7
at det virker er da underligt... til det formål er netop:
text-align: left; (eller right)
Avatar billede ladyhawke Novice
07. marts 2006 - 10:38 #8
Prøv at benytte linket mm12010 sendte, det er ret godt og der kan du se hvordan de ting du gerne vil lave bliver skrevet i CSS og du kan afprøve det direkte i en online editor så du kan se om den gør det du vil have...
Avatar billede da_darkside Nybegynder
07. marts 2006 - 23:42 #9
7th & mm12010 ligger i et svar begge 2 så deler vi points op.... da i svarede på nøjagtigt samme tidspunkt
Avatar billede mm12010 Nybegynder
08. marts 2006 - 08:52 #10
svar :o)
Avatar billede 7th Praktikant
08. marts 2006 - 13:49 #11
Svar.