Avatar billede medieroed Praktikant
06. marts 2006 - 09:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

apache med php OG asp

Er det muligt at køre både php og asp på en apache server - samtidigt.
I givet fald, har du/I så et godt link/forklaring på hvordan jeg gør.
Avatar billede dragox05 Nybegynder
06. marts 2006 - 11:32 #1
JA!
Jeg gjorde det engang, men opsætningen to mig 4 timer at sætte om pga en masse flytning og programering.

Dog skal du bruge IIS (Internet Informatioens Service) til at kører html, asp (standart)
derefter kan du opsætte den til at læse php også.
Menen god start er et kører web gennem IIS
da der findes mange løsninger på hvordan man tilføjer php i IIS

bare google lidt på det
Avatar billede medieroed Praktikant
07. marts 2006 - 10:14 #2
øv øv - jeg havde håbet at apache kunne klare det...
men hvis du kaster et svar får du points'ne
Avatar billede dragox05 Nybegynder
08. marts 2006 - 14:40 #3
jeg tror godt apache kan klare asp.

Men jeg tror ikke den kan klare asp og php sammentidligt
Har aldrig rodet med..!
derfor jeg hellere vil ligge en IIS ind og installere php på den.
Så vi jo sikker på at det virker :-)
Avatar billede medieroed Praktikant
12. marts 2006 - 22:42 #4
Hvad pokker! - jeg trykker og trykker på "Accepter" men spørgsmålet står stadigt som "uden accepteret svar", jeg har 11300 points, men kan ikke finde ud af at acceptere et svar(det er nok derfor jeg har så mange points :) ). det er længe siden jeg sidst oprettede et sp. men jeg finder nok ud af det, så bær lige over med mig...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. marts 2006 - 22:47 #5
Ja, man skal lige markere navnet i boksen til venstre, før man kan acceptere et svar.. :-)

Det er noget der blev lavet om på, da de lancerede denne version af Eksperten..

/theSurfer