Avatar billede marz* Nybegynder
05. marts 2006 - 10:30 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

mp3 flash player vurdering

det kunne være fedt hvis i lige gad at checke den første mp3 flash player jeg har lavet. og melde tilbage hvis noget er galt eller fedt.

25 point pr. mand dog max 200point gives ud ialt.
Avatar billede marz* Nybegynder
05. marts 2006 - 10:30 #1
Avatar billede marz* Nybegynder
05. marts 2006 - 10:31 #2
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. marts 2006 - 10:37 #3
Nydelig og fungerer fint! Udmærket nem at bruge, men jeg kunne dog godt tænke mig en større kontrast mellem tekst og baggrund - det hele flyder meget ud i hinanden. Jeg kunne også godt tænke mig en fixeret angivelse af, hvilket nummer der spiller. Som det er nu, så er det ikke umiddelbart nemt at se at det fx. er nummer 13, der spiller, fordi det scroller med i teksten og er lidt anonymt.

Men, ellers - lækker player! :-)
Avatar billede marz* Nybegynder
05. marts 2006 - 11:13 #4
larsholmgaard: jeg har gjordt mig samme overvejelse men kan ikke få knappen på listen markeret ved afspilning eller et vindue med valgt nummer på sang... endnu, men skal nok få den knækket osse.

tak;)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. marts 2006 - 12:22 #5
Ved mig loader den til mere end 100% :S
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. marts 2006 - 12:54 #6
Hov, ja det gør den da også hér - jeg tror den nåede op på ca. 140% endda. :-D
Avatar billede marz* Nybegynder
05. marts 2006 - 13:20 #7
JEPS DEN LOADEDE TIL 144% FOR AT VÆRE PRÆCIS, MEN DET SKULLE VÆRE RETTET NU.

TAK.
Avatar billede bongo Novice
06. marts 2006 - 11:53 #8
Ikke dårligt. Jeg synes scroll funktionen er rigtig fed. Men det er rigtigt, som Holmgaard nævner, at der skal være mere kontrast. Det er ikke nemt nok at læse teksten med den lyse farve.
Der er for lidt plads til at kunne læse hele teksten på nogen af titlerne. Og siden man ikke kan dragge playeren ud i en større størrelse, er den eneste mulighed for at læse hele navnet på de sange med lange navne, at afspille dem.
Avatar billede marz* Nybegynder
06. marts 2006 - 14:05 #9
så skulle kontrasten være på plads.

man kan åbenbart kun dragger vinduet større i firefox, aner ikke lige hvorfor det ikke funker i explorer.

nogle titler er så lange at player'en skulle være alt for bred, og jeg vil nu osse mene at titlerne er det vigtigste i dette sammenhæng, hvilken plade det er fra er sekundært.

tak for hjælpen alle, smid svar og i skal få ;)
marz.dk
Avatar billede bongo Novice
06. marts 2006 - 16:54 #10
Svar smidt..¨

Held og lykke med siden!
Avatar billede marz* Nybegynder
07. marts 2006 - 09:59 #11
LUKKET
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. marts 2006 - 10:16 #12
Nå, nu fik jeg ikke lige lagt et svar - pyt med det. Held og lykke med playeren! :-)