Avatar billede eksplayer Nybegynder
02. marts 2006 - 12:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Print CSS med udvalgte billeder

Hey,

Har fået et tip herinde om at fjerne billeder fra print.css med: img{display: none;} og det virker fint. MEN nu er jeg blevet opmærksom på at alle billeder der ligger på div'et #content skal udskrives mens alle andre billeder ikke skal udskrives. Hvordan klarer jeg den?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
04. marts 2006 - 15:35 #1
Du formentligt lavet tillagt HTML TAG'et IMG display:none?

Du kan istewdet lave en CLASS der f.eks. hedder:

.noprint{
display:none}

Og for hvert billede der ikke må vises kan du apply'e denne class.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:34 #2
Perfekt - lige hvad der skulle til - tak for hjælpen

...smid et svar...
Avatar billede eksplayer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:52 #3
Nu hvor jeg har fat i en der ved noget om css tillader jeg mig lige at stille et ekstra spørgsmål.

Hvordan tilføjer jeg et andet logo til print-udgaven end det der er på hjemmesiden - dvs tilføjelse af grafik som ikke er på hjemmesiden?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
09. marts 2006 - 09:10 #4
Typisk ville jeg lave et link der hedder PRINT. Det link ville jeg føre til en detail page som jeg kunne designe HELT fra bunden - f.eks. ville jeg typisk KUN have tekst på (måske med et logo i toppen). Mon ikke man så kunne aktivere printeren via noget javascript (body onload bla bla).

Fordelen ved at leve en særskilt detailpage til print er at du kan fjerne ALLE dine øvrige design/knapper/billeder fra den side der skal printes.