Avatar billede petermogensen Nybegynder
01. marts 2006 - 14:31 Der er 6 kommentarer

Telefon med telefonsvarer og velkomst hilsen

Hej alle...

Jeg er interesseret i en telefon, som har indbygget telefonsvarer, dette er selvfølgelig meget normalt. Men det skal også være muligt, at lave en velkomst hilsen, f.eks: "Du har ringet til virksomhedensnavn, vent venligst"... Hvis jeg så ikke tager den, skal der efter noget tid komme normal telefonsvarer, som så folk kan indtale en besked på.
Er der nogle som ved, hvor man kan finde sådan en telefon billigt?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. marts 2006 - 14:46 #1
Det kan du faktisk gøre med en ganske alm. telefonsvarer.

Du gør bare det at du sætter tlf svareren til at tage imod med det samme.
Start med at indtale denne besked:
"Du har ringet til virksomhedensnavn, vent venligst"...
efterfulgt af en pause på f.eks 10 sek.
Efter pausen beder du folk om at indtale en besked.
Avatar billede petermogensen Nybegynder
01. marts 2006 - 14:59 #2
Jamen, i de 10 sekunders pause, skal det være muligt for, at tage telefonen? Det er vel ikke muligt med dit forslag?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. marts 2006 - 15:06 #3
Jo, hvis vi snakker ganske alm. telefon. Men hvis vi er i det mobile, mener jeg ikke det er muligt.
Avatar billede petermogensen Nybegynder
02. marts 2006 - 08:44 #4
Ok, hvilken alm. telefon med telesvarer kan det så være?
Avatar billede boxer Nybegynder
02. marts 2006 - 09:01 #5
Jeg havde faktisk forestillet mig en separat tlf svarer og der kan alle bruges.

Men hvis du vil have en telefon med indbygget tlf svarer, kan du prøve at kigge på dette link:
http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_telefon_med_telefonsvarer.html

eller bare en google søgning med lidt flere muligheder:
http://www.google.dk/search?num=50&hl=da&q=telefon+med+indbygget+telefonsvarer&meta=
Avatar billede petermogensen Nybegynder
08. marts 2006 - 11:00 #6
Jeg har nu været ved at kigge, og jeg kan ikke finde en eneste telefon, hvor det er muligt at lave denne velkomst hilsen før telefonen ringer op. Kan du finde en model, der kan det. PS: Jeg er ikke interesseret i trådløs.