Avatar billede schoolparty Nybegynder
01. marts 2006 - 14:14 Der er 2 kommentarer

Mangler fest stemning til min side

Hej på eksperten

Jeg holder fester rundt i DK med SchoolParty.dk

Vil gerne have gjort min hjemme side lidt mere fest aktig, nogle som har nogle ideer til et nyt design eller funktioner ?

Med Venlig Hilsen
SchoolParty
Avatar billede mobius6 Juniormester
02. marts 2006 - 14:38 #1
et topbanner kunne måske være på sin plads?
Avatar billede david89 Nybegynder
02. marts 2006 - 18:08 #2
Umiddelbart syntes jeg at siden er rigtig flot og stilfuld.

Men vil også mene at der bør være et topbanner, for at fylde lidt plads ud. Evt. hvor der indgår lidt informationsrigt tekst. Har nemlig lidt svært med at finde ud af hvad SchoolParty.dk handler om ?!