Avatar billede schwinndk Nybegynder
28. februar 2006 - 23:17 Der er 1 løsning

Hop automatisk frem til random frame uden gentag.

Høp.

Så denne tråd, og har brugt den til mit flash. Det virker perfekt, men jeg vil nu gerne have at den kun laver dette nummer 1 gang. Altså skal den ikke springe frem til frame 801 når den har været vist 1 gang før. den skal være random når man første gang går ind på siden, men ikke når den bare står og snurrer. Når frame 1500 er færdig skal den jo starte forfra, og ikke kunne springe frem til 800 igen. Kan dette lade sig gøres vha dette actionscript?

Dette er hvad jeg har skrevet:

var frames = new Array(0, 801);
var rand = Math.floor(Math.random()*frames.length);
var frame = frames[rand];
this.onEnterFrame = function() {
    if (this.getBytesLoaded() == this.getBytesTotal() && this.getBytesTotal()>10) {
        delete this.onEnterFrame;
        this.gotoAndPlay(frame);
    }
};
Avatar billede schwinndk Nybegynder
02. marts 2006 - 10:02 #1
Fandt ud af det. Lavede et actionscript på den sidste frame der sagde den skulle starte i frame 2.
Tråden er lukket..