Avatar billede atholm Nybegynder
28. februar 2006 - 18:25 Der er 1 kommentar

Simpelt post script

Hej eksperter..
Jeg har brug for et meget simpelt script til min hjemmeside.
- Det skal være enormt nemt at integrere i mit design.
- Det er ligemeget om det skriver til en fil eller mysql
- En simpel admin del

Det det skal kunne er at man via en admin del kan skrive hvornår ens  band afholder en koncert.
Design skal sådan set bare være at man kan se dato for koncert, samt hvor den afholdes og et link til hvor man kan bestille billet..
Samtidig kunne det være lækkert hvis man kunne sætte en parameter så den stod som udsolgt.
Et eksempel på design ville være at kigge på f.eks. kashmirs hjemmeside: http://www.kashmir.dk/tour/current/
men ja bare noget simpelt i den stil.
Der må meget gerne inkluderes et kalender i toppen så man kan følge med i hvornår det sker, men ja det er jo bare noget pre-maked script man kan hente...

Det var sådan set det, spørgsmål svares hellere end gerne:P

På forhånd tak

Anders

PS: Der gives max point.
Avatar billede sveegaard Nybegynder
12. maj 2006 - 14:05 #1
Hej Anders,

Det lyder som en interessant opgave for mig :)

Skriv til mig på steffen dot sveegaard at mail dot dk, hvis du ikke allerede har sat én på opgaven