Avatar billede mrcape Nybegynder
28. februar 2006 - 08:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

én linie ind - min 8 mbit - skal deles - i kbh - hvilken udbyder?

Hej
Jeg har brug for én linie ind på min 8 mbit og som skal deles med naboer. Er der et godt alternativ til TDC's 8 mbit forbindelse? evt. en Kbh udbyder, der sender trådløst. Ejendommen ligger på Christianshavn!
/mrcape
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 09:35 #1
Prøv at se om du kan bruge dette:
http://www.cph-metronet.dk/

Jeg er ikke kendt i københavn så du må lige selv tjekke om du kan få det :o)
Avatar billede mrcape Nybegynder
28. februar 2006 - 11:00 #2
Jo, det lader sig goere paa Christianshavn...
Men, ved du tilfaeldigvis om det er tilladt at dele forbindelsen. Det staar der ikke noget om paa deres hjemmeside, saa vidt jeg kan se!
Ser ioevrigt ganske fornuftigt ud.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 11:34 #3
Ja det ser rigtig godt ud - en skam man bor på landet :o)

Jeg ved ikke om der er tilladt at dele forbindelsen. Hvis det ikke var, burde det stå på siden.
Men jeg synes da du skal kontakte dem og høre hvad de siger.
Avatar billede mrcape Nybegynder
28. februar 2006 - 11:39 #4
uuups, fandt dette under aftalevilkaar!
1.6 Anvendelsen af den fysiske forbindelse er afgrænset til den husstand, hvor forbindelsen er installeret. Det påhviler abonnenten at sikre, at forbindelsen ikke deles med nogen uden for husstanden.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 12:36 #5
Så er der i hvert fald ikke noget support at hente på det område. Det var ellers billigt :o(

Så kender jeg kun Dansk Bredbånd:
http://www.dbnet.dk/
Avatar billede mrcape Nybegynder
07. marts 2006 - 19:40 #6
Ok, boxer. det ser ikke ud til at der er andre der har noget at byde på, så smid et svar og få points...
tak for info
/mrcape
Avatar billede boxer Nybegynder
07. marts 2006 - 19:59 #7
Det var så lidt.

Nogle elselskaber tilbyder internet, måske det var værd at undersøge om det gælder dit?