Avatar billede jugo Nybegynder
27. februar 2006 - 22:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

msn messenger og Avant browser?

Hej.

Når nu jeg vil læse mine mails gennem messenger åbner den explorer..
Kan jeg ikke få den til og bruge avant istedet?

På forhånd tak.
Avatar billede levithan Nybegynder
27. februar 2006 - 23:04 #1
prøv åben kontrolpanelet > internet indstillinger > programmer > E-mail punktet. findes dit prorgam der
Avatar billede jugo Nybegynder
27. februar 2006 - 23:08 #2
Er ikke helt sikker på du ved hvad jeg mener.. eller omvendt! I messenger kan jeg trykke på det der brev for at tjekke mails..
fint nok.. men jeg vil gerne have den til og åbne avant browser istedet for explorer når jeg skal tjekke hotmail.
Avatar billede jugo Nybegynder
01. marts 2006 - 13:51 #3
Come on folkens?? Er der ikke nok nogle der vil hjælpe mig her?
Avatar billede jugo Nybegynder
01. marts 2006 - 15:44 #4
Det virker nu! Ved ikke hvordan det pludselig kom til det!

Lukket