Avatar billede cyberper Nybegynder
27. februar 2006 - 15:59 Der er 1 løsning

Script forskel i w2000 og XP?

Hej

Har lavet en applikation hvor i det er et lille script der kører. Når jeg flytter app. over på en XP virker det ikke.

Har ændret det så det skulle trykke på ALT og G og ENTER, men det gør det ikke.

Er der forskel på XP og w2000?

Eller kan det ogsaa være version forskellen i outlook. Virker dette script til til ol2003?

  Private Sub VBSScriptHoldOpen(ByVal aa As Int16)
        Dim fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
        Dim fsoFile = fso.createtextfile("Hold.vbs")
        fsoFile.writeline("set fso = createobject(""WScript.Shell"")")
        fsoFile.writeline("While fso.AppActivate(""Microsoft Outlook"") = FALSE")
        fsoFile.writeline("wscript.sleep 1000") ' 1000 = 1 sek.
        fsoFile.writeline("Wend")
        fsoFile.writeline("fso.SendKeys ""%T""") ' ---- w2000
        fsoFile.writeline("fso.SendKeys ""%J""") ' ---- w2000
        'fsoFile.writeline("fso.SendKeys ""%G""") '--- Version til XP-dansk
        'fsoFile.writeline("fso.SendKeys ""{ENTER}""") '--- Version til XP-dansk

        fsoFile.Close()
        Dim wshShell = CreateObject("Wscript.Shell")
        wshShell.Run("Hold.vbs")
        runrun = runrun + 1
        'Me.Labelt.Text = runrun.ToString
    End Sub

Dette script kører fint på en w2000 og ol2000.
Problemerne kommer når det bliver ændret.
mvh CP
Avatar billede cyberper Nybegynder
25. april 2006 - 14:53 #1
lukker