Avatar billede nikkor Nybegynder
27. februar 2006 - 12:49 Der er 7 kommentarer

Mindre opstartsbetaling og % i projekt!

Søger en knald dygtig programmør til opbygning af site og implamentering af div. betalingsmoduler osv. Sitet vil jævnligt blive udbygget! Kan tilbyde et lille engangs/startbeløb og selvfølgelig betaling af alle ydelser der skal tages i brug. Der ud over % i projektet som bør blive en succes - og stor.

Er selv photoshopper og kan evt. bidrage med billed delen...

Skriv hvis der er interesse eller yderligere spørgsmål...
Avatar billede nikkor Nybegynder
27. februar 2006 - 12:59 #1
Erfaring mht. optimering osv. ville også være et stort plus...
Avatar billede ljm21 Praktikant
27. februar 2006 - 13:20 #2
Jeg er muligvis interesseret. Vil du fortælle lidt mere om dit projekt? Du kan kontakte mig på program1@program1.dk

Lars Mikkelsen
Program1.dk
Avatar billede ceec Nybegynder
27. februar 2006 - 15:06 #3
Vil gerne høre mere.

Du kan kontakte mig på

fla[at]webfusion.dk

-Flemming
Avatar billede trofo Nybegynder
27. februar 2006 - 21:22 #4
Jeg er også meget interesseret i at høre nærmere.

Min mail er:
trofo@trofo.dk
Avatar billede nalu Nybegynder
01. marts 2006 - 17:55 #5
Hejsa det lyder meget interresant, så hvis du stadig leder efter den rigtige kan du kontakte mig på jesper_daugaard@hotmail.com og se min portefolio på asptech.dk
Avatar billede nikkor Nybegynder
06. marts 2006 - 09:45 #6
Den rigtige kan både lave flash, implamentere moduler (onlinebetaling), lave booking systemer, design osv.
Avatar billede nalu Nybegynder
07. marts 2006 - 11:06 #7
Det skulle der slet ik være noget problem i :)

Er uddannet webintegrator så har erfaringer inden for det hele