Avatar billede net-meister Nybegynder
27. februar 2006 - 11:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Diablo 2 singleplayer savegame fejl

Her forleden da jeg sad og spillede diablo 2 multiplayer over TCP/IP i et spil jeg hostede, crashede min computer. Da jeg startede op igen, var min char væk? Den ligger i save game mappen, men inde i D2 kan jeg ikke se den? Hvad kan dette skyldes og der nogen måde at få den igen?

Dette var med Diablo II 1.11b
Avatar billede bootie Nybegynder
27. februar 2006 - 11:41 #1
Mon ikke det er bedre at prøve Blizzard support?

Det er jo trods alt dem der har lavet spillet og dem du har betalt penge til for det.
Avatar billede net-meister Nybegynder
29. marts 2006 - 16:12 #2
Det er åbenbart en kendt fejl, uden virkende løsning...