Avatar billede jkk1989 Nybegynder
27. februar 2006 - 01:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Password - Kan ikke skrive

Jeg har lige installeret den nyeste version af Linux Suse.. Jeg har aldrig prøvet Linux før..

Men når jeg skal logge ind på min bruger når det er startet op. Kan jeg godt skrive mit brugernavn men ikke mit password.. Det er som om tastaturet ikke virker??
Avatar billede strych9 Praktikant
27. februar 2006 - 07:39 #1
Den skriver ikke passwordet eller nogen stjerner på skærmen hvis det er det du efterlyser.
Du skal bare skrive dit password og ignorere manglen på skærmoutput. Det er helt normalt.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
27. februar 2006 - 08:40 #2
Det er en sikkerhedsting som gør at én der står bag dig ikke kan aflure hvor mange tegn din kode er på. Hvis man kender antallet af tegn bliver koden nemmere at bryde...
Avatar billede jkk1989 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:20 #3
Hehe... Jaja sikke dum man kan være... Tak for det.. Det virket..