Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
26. februar 2006 - 19:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med HTML-mail

Hej... Jeg har lavet et mailscript der sender en table-baseret mail med et fast billede og noget tekst man har indtastet i en textarea. Når jeg sender den til migselv er der ingen problemer, men når jeg sender den til en mac med Outlook, viser den kun teksten.

I øvrigt vises teksten med de oprindelige <h1>, <h2> og <h3> i stedet for den jeg har defineret med css.

Hjælp søges... På forhånd tak
Avatar billede systemx Nybegynder
26. februar 2006 - 19:49 #1
Det er næsten 100% sikkert at det er fordi du ikke har sat flueben i at vise html indhold og billeder
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
26. februar 2006 - 19:53 #2
Er det på modtagercomputeren at jeg skal gøre det? Når jeg sender fra mit php-mailscript til mig selv(PC), virker det korrekt, men hvis jeg sender det til en mac vises kun teksten, men formateret efter standard html.
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
23. maj 2006 - 16:52 #3
Fixet! Den var god nok