Avatar billede jensborgbjerg Nybegynder
26. februar 2006 - 00:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Test af superyatzy.dk

Hi

After having just released the beta version of my multiplayer yatzy game (www.superyatzy.dk).
I'm looking for constructive feedback. I'm in need for someone to create a profile and test the game.
More specifically I need feedback regarding the following areas:
Understandability/useability
Game control
Website navigation
Is there anything missing? Any feautures missing?
Bugs? Where?

Any feedback will be greatly appreciated and I'll be happy to answer any questions (if any) about the technical aspects of the game.

Et svar på dansk vil være udemærket!

Tak
Bulderbasse
Avatar billede thomas_b Nybegynder
26. februar 2006 - 00:43 #1
Jeg har altid tænkt at det var noget underligt noget det med dansk og engelsk blandet sammen... for neden: kontakt, sidens domæne som ligger på .dk og ikke på .com - personligt forventer jeg at når jeg taster en adresse (.dk) at teksten står på dansk, noget helt andet er så at man kunne havde oversat teksten til engelsk ved tryk på et ikon...!

Ellers er reklamen i miden meget utydlig, kan ikke rigtig se hvad det skal forstille...!

Du kunne godt have fundet lidt mere symatri i siden, da jeg syntes den vælter lidt til venstre...!

Siden genneralt er måske lidt for firkantet! og presset!

Og kan ikke lide alle de reklamer nederst på siden for chart og de andre...

Og så kan jeg se at min popop-blocker brokker sig lidt...! -> Jeg HADER popops... dop dem...!

Bare lidt om designet...

/Marcus
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. februar 2006 - 13:16 #2
det er et stort problem at al navigation er pop-up vinduer, du vil miste rigtige mange brugere på den bekostning.

der er et problem i at du bruger forskellige marginer
det meste benytter den stiplede kant som, ja, kant... men i menuen har du en dobbelt kant på knapperne, det er absolut ikke kønt at se på.

det animerede banner er virkeligt grimt, tungt, pixeleret og komplet irelevant, en rigtig øjebæ, lav det dog i flash og brug vektor grafik, det vil ikke bare se bedre ud men fylde 1/10 del af din director fil.

indhold i pop-up vinduer loader tæmmelig langsomt på trods af de er tomme?

du budre gøre lidt mere ud af Logo

du kunne overjeje om ikke marginer til højre og venste ville hjælpe med til at holde det lidt flyvske design lidt mere på plads (forsøg evt. at smide en lys-grå h og v margin på op til den stiblede linje på begge sider?

udover titlen seføli er det vanskeligt at se hvad sitet egentligt går ud på
du bliver nød til at understøtte dette med noget grafik (fx terninger)

der mangler en Danske version (når det er et .dk - domæne)
Avatar billede thomas_b Nybegynder
14. marts 2006 - 22:32 #3
Takker...
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. marts 2006 - 06:32 #4
thanks for nothing (igen)