24. februar 2006 - 22:29Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Store problemer hos Elitehost - hvad skal jeg vælge?
Hej derude. Den server, som vores hjemmeside er på, er blevet hacket, hvilket har givet masser af problemer. Eksempelvis nedetid i mere end 48 timer i streg, serveren er blacklistet mange steder, hvilket gør at sendte emails ikke kommer frem. Der har været en del andre problemer også, og vores tålmodighed er ved at være sluppet op. Vi kigger os nu om efter noget andet. Vi har følgende krav til udbyderen: Tlf. support Daglig backup PHP og MySQL Mindst 6 emailsadresser 50 mb plads
Skal jeg vælge Windows eller Unix server?
Håber at I har nogle anbefalinger, og som ikke er for dyre. Mvh jjdk
For mig at se er problemet, at deres server er blevet hacket og at der fra denne server er udsendt 100.000 emails i løbet af meget kort tid. Herved er der sket en blacklistning hos en række udbydere. Problemet er, at disse udbydere ikke står skrevet på "tavlen", hvorfor det er umuligt, at finde alle steder. Ifølge Elitehost er alt som det skal være, men lige nu konstaterer jeg, at Hotmail og Googlemail betragter mails fra Elitehost som værende SPAM. Jeg mener den eneste rigtige løsning er, at Elitehost ændrer deres IP-adresse, da jeg har forstået, at blacklistningen er sker ud fra den nuværende IP-adresse. Elitehost er billig og nem at komme i kontakt med pr. tlf. 24 timer i døgnet. Dette har jeg haft brug for ret mange gange, men de fleste af gangene har det desværre været pga. uregelmæssigheder og fejl hos Elitehost.
Jeg har lige fået en tilbagemelding fra Elitehost. De skriver, at det ikke er en fejl hos dem at Gmail og Hotmail betragter emailene som SPAM. De er ikke blacklistet hos Gmail og Hotmail. Hvor kan fejlen så ligge??? Den pågældende IP er 62.199.234.51
Synes godt om
Slettet bruger
28. februar 2006 - 08:01#9
"Jeg har lige fået en tilbagemelding fra Elitehost. De skriver, at det ikke er en fejl hos dem" >>>> Hvis det kan trøste dig har jeg hos samme firma oplevet det samme som dig og jeg oplever det fortsat i disse minutter, der er intet absolut intet der virker og hvis det endelig virker er det kun for et par dage. Jeg har 2 web-hoteller hos "web10" det koster 1/3 af prisen ved Elitehost begge hoteller har kørt uden problemer i mere end 3 år, men der er ingen telefon support
Tak for meldingen. Jeg er faktisk i kontakt med WEB10, men venter lige på et svar på et spørgsmål jeg stillede igår. Jeg tror godt jeg kan leve med kontakt pr. email.
Jeg havde Web10 engang, det var ganske ok men når man skulle have support kunne der gå 72 timer eller mere rent faktisk før man fik svar. Når så svaret ikke virkede eller andet, ja så ventede man igen 48 timer osv. Web10 er nok for billig tror jeg, supporten er derefter. Men det er 1 år siden, de kan måske have ændret det nu. jeg ved det ikke
Jeg oprettede mig faktisk hos Web10 i går. Indtil nu har supporten været OK. Jeg havde brug for support 3 gange i går, og der blevet svaret i løbet af 2 - 50 minutter. Elitehost er bedre, da man også kan kontakte dem om aftenen. Her har servicen været fantastisk. Elitehost kan også tilbyde mere individuelle løsninger, hvor Web10 er mere kasse-løsninger. Der har bare været alt for mange problemer hos Elitehost - også inden hackerangrebet. Nu må jeg se, hvordan Web10 kører - ellers er det da forholdsvis billigt og nemt at skifte til en anden udbyder.
Har nu kørt med Web10 siden marts måned. Forløbet har været upåklageligt, og det har været nemt at få hjælp via deres kontakt forms.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.