Avatar billede bemula55 Nybegynder
24. februar 2006 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TOM TOM Navigation - Produktaktivering

Hej

Jeg har to pda og en version af TOM TOM Nav vers. 3... Jeg er desværre kommet til at installere programmet på min gamle pda fordi jeg lige ville se om det var noget der kunne bruges til noget... men nu kan jeg ikke få lov til at installere/aktive det på den nye.. Hvad gør jeg?
Avatar billede dreamless Nybegynder
24. februar 2006 - 18:37 #1
http://www.tomtom-user.dk <-- jeg ville kigge på dette site eller ringe til tomtom support i danmark (hvis det findes) eller forhandleren.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
24. februar 2006 - 18:54 #2
Normalt burde den virke på 2 stk. PDA pr. licens (så vidt jeg husker).
Kontakt TomTom support via tlf. nummer el. via mail på deres hjemmeside.
Du vil derefter blive afkrævet bevis for at du har licensnummer / emballage.
Avatar billede fxj Juniormester
24. februar 2006 - 23:59 #3
Du kan først aktivere den på PDA nummer to efter 7 dage efter aktivering på den første PDA
Derefter skal der gå mindst 6 måneder før du kan registrere på en 3 PDA.

En anden ting er så at det ikke - ifgl. TomToms licensbetingelser - er lovligt at have programmet på mere end een PDA.

TomTom5 kræver en ny kode fra TomTom Holland, hvis det skal installeres på en ny maskine
Avatar billede bemula55 Nybegynder
25. februar 2006 - 00:12 #4
Okay... Ja... så må jeg jo bare lige give det en uge...

Angående licensen så har jeg også kun i sinde at bruge den på den ene. Jeg installerede den bare på den gamle først for at se om jeg kunne bruge programmet uden en gps modtager. Det er afinstalleret nu.

Men tak for hjælpen