Avatar billede bolmer Nybegynder
24. februar 2006 - 12:40 Der er 1 kommentar

C i eclipse??

I eclipse har jeg installeret CDT 3.0.2.

Er det muligt i det samme Standard Make C projekt at bruge flere forskellige makefiles?

Ideen er at jeg i eclipse gerne vil have en mappe, opgaver. Denne mappe skal så have 2 undermapper opg1 og opg2. Hver af disse to mapper har en kildefil som intet har med den anden at gøre. Derfor vil jeg også gerne have en separat makefile til hver af disse kildefiler.

Men det virker som om det kun kan lade sig gøre at have en makefile pr projekt og da man ikke kan "neste" projekter så kan jeg ikke se hvordan man for opfyldt min ide.
Avatar billede niklas_q_nielsen Nybegynder
09. juni 2006 - 09:46 #1
Det skulle meget gerne kunne lade sig gøre;
Sørg for at have en Makefil i hver mappe, og hav et Maketarget i hver mappe.