Avatar billede heimer Nybegynder
23. februar 2006 - 14:51 Der er 3 kommentarer

Hjælp til lydkort-driver

Hej alle.

Jeg har netop geninstalleret min pc med win xp. Desværre fandt windows ikke alt mit hardware, mangler nemlig driveren til lyskortet (onboard)

Kender i en måde til hvordan man kan finde ud af hvilket lydkort man har i sin pc? I form af et program?

På forhånd tak
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2006 - 14:53 #1
Det kan Everest klare for dig:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2006 - 14:55 #2
Hvis du har drivere på en cd, skal de også installeres.
Jeg tænker på drivere til chipsættet. Den indeholder sandsynligvis også driver til lydkortet.

Skriv hvis du har behov for en vejledning til at finde driveren til chipsættet med Everest.
Avatar billede jacla Nybegynder
13. marts 2006 - 01:21 #3
Hej heimer,

På google kan du søge et freeware program som hedder Belarc Advisor.

Det oplyser ALT om din Pc, inkl. XP KEY mv.

Mvh

Jan C