Avatar billede quarter Nybegynder
30. april 2001 - 19:57 Der er 14 kommentarer

Flytning af mus?

Da jeg vil lave et program der automatisk skal lave klik rundt på skærmen, løb jeg ind i et problem. Hvis jeg laver dette i Delphi:
setcursorpos(200,200);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN,0,0,0,0);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
setcursorpos(200,200);

får jeg en fejl fra det asp program der skal modtage requesten. Der er kun hvis man fysisk selv flytter musen fra punkt 1 til punkt 2 at man ikke får fejlen.

Er det et eller andet smart man kan kan lave så man ikke får denne fejl?
Jeg har kigget lidt i WinAPI, men kan ikke rigtigt finde det rigtige.
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 20:07 #1
hey....prøver du at lave en fakesurfer?
Avatar billede quarter Nybegynder
30. april 2001 - 20:15 #2
nærmere en fakes\"spiller\"

jeg har fundet et sted hvor man skal spille et lottoagtigt spil, og så er man med i en lodtrækning
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 20:18 #3
fakersurfer...det er til de der surf and get paid programmer...skam dig!
Avatar billede quarter Nybegynder
30. april 2001 - 20:21 #4
surf and get laid ville være at foretrække, men nej...

som sagt er det noget i samme boldgade, men ikke helt det du antyder...

der er ikke noget at skamme sig over i det jeg har tænkt mig at prøve. Hvorfor skulle jeg sidde og trykke mig blå i hovedet hvis jeg kan have et program til at gøre det for mig?
Avatar billede ziron Nybegynder
30. april 2001 - 22:13 #5
hvad er det du siger at du gør, får du en fejl fra en asp side??? hvis giv lige et link...

og når du skriver asp program er det så Internet Explorer du menere???

så kan du ikke lige skrive dit spg. igen, bare på en lidt mere præcis måde???

/ZIRON
Avatar billede borrisholt Novice
01. maj 2001 - 06:53 #6
quarter>>
Du skal bruge SendMessage(). Det er er det tricky er hvad handle værdien skal være.

Hvis lige jeg kan f ASP siden at vide så kan jeg lige teste min løsning før jeg poster den.

Jens B (http://fotx.net/Borrisholt)
Avatar billede quarter Nybegynder
03. maj 2001 - 10:19 #7
ja det er sikkert lidt tricky.

ved du hvordan man får en handle til en knap på en asp side?

kan man se det udfra asp koden?
Avatar billede borrisholt Novice
03. maj 2001 - 10:20 #8
quarter >> URL\'en er det en hemmelighed ?

Jens B
Avatar billede quarter Nybegynder
03. maj 2001 - 10:37 #9
hehe...

det er jo en konkurrence som jeg skrev før.
Det er ikke fordi du ikke må se den, men hvis der pludselig er 100 der melder sig til fordi jeg har skrevet URL\'en så har jeg jo pludselig ikke opnået noget...

men med hensyn til mit sidste spørgsmål?
Avatar billede borrisholt Novice
03. maj 2001 - 10:43 #10
ok quarter for 30 points og din hemmelige URL så må du selv støve svaret op. Jeg har besvaret et ligende spørgsmål i forbindelse med en der ville snyde i et spil på TV2 Zulu. (I forbindelse med langt fra Las Vegas).

Du skal endvidere kigge på WindowsFunktionen WindowFromPoint().

Jens B (http://fotx.net/Borrisholt)
Avatar billede quarter Nybegynder
03. maj 2001 - 11:01 #11
Now were cooking.

mon ikke det er nok til 30 point?

tager lige 10 minutter for at se om det dutter
Avatar billede quarter Nybegynder
03. maj 2001 - 12:15 #12
windowfrompoint() giver mig handle til vinduet og ikke en eventuel knpa på vinduet?
Avatar billede borrisholt Novice
03. maj 2001 - 12:17 #13
quarter >> Din viden om Windows er vist begrænset ... En knap ER et vindue ....

Jens B
Avatar billede quarter Nybegynder
03. maj 2001 - 12:23 #14
ok lad os tage et simpelt eksempel vi alle kan forstå så.

lommeregneren i windows.

hvis jeg vil have handle til knappen(vinduet) \'9\', altså tallet 9, hvordan gør jeg helt præcist?

Q