Avatar billede c-lund Nybegynder
22. februar 2006 - 13:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel hvor?

Hej.

Jeg skal bruge et webhotel som skal have en runtime på 100% dvs. at hvis den server hvor sitet ligger på skulle gå ned, skal den med det samme slå over på en anden server, og køre videre somom intet var sket. det skal være en windows server med min. 1 gb plads, og alt det andet der nu høre til.

nogen der ved hvem der tilbyder sådan en løsning.

mvh.
Christian
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 13:12 #1
Hej Christian, så vidt jeg husker så har www.dandomain.dk denne løsning med dobbelt backup o.s.v, men de er osse lidt dyre end de skod ebhoteller som feks. b-one til søllede 9 kr. (man får jo hvad man betaler for:) og så kan jeg anbefalde www.acomma.dk!

M.v.h

pp

Ps: forsat god dag.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 13:16 #2
Upss. glemte at sige at dandomain har 2 backup således at hvis de taber ens data'er på deres ene server ad en eller anden årsag, så har de osse en backup på en anden server hvori ens filer, billeder o.s.v også ligger således man intet mærker til tabet og alt kører stabilt som det skal.

jeg er selv kunde hos dem derfra ved jeg dette og jeg kan kun sige at jeg er yderst tilfreds med dandomain.dk.!

Jeg håber du kan bruge det til noget el. så skriver du bare:)
Avatar billede c-lund Nybegynder
22. februar 2006 - 13:19 #3
tak indtil videre, de tilbyder desværre ikke så meget plads, men jeg giver dem lige et ring, så kan man sikkert finde ud af et eller andet med dem
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 13:31 #4
Hmmm... det forstår jeg ikke at de ikke gør for det mener jeg helt sikkert´´ sorry for det:(
Tænker lige og vender tilbage.      Har du en pris begrænsning for hvor meget du vil betale pr. mdr. excl. moms - for så kan man bedre rette sig efter det samtidig så du ikke skal få et link du ikke kan bruge aligevel p.g.a prisen måske er for høj.?

pp
Avatar billede c-lund Nybegynder
22. februar 2006 - 13:37 #5
ved ikke om der er pris begrænsningen er, lige nu gælder det bare om at hente nogle tilbud hjem fra forskelige. der er bare nogel krav.
min 1 gb plads
windows server
100% runtime
MsSQL
mange komponenter
mulighed for upgrade at server plads og andre ting
og masser af mail konto

det kan også godt være at det bliver en løsning at få hosted en server
Avatar billede c-lund Nybegynder
22. februar 2006 - 13:37 #6
men jeg prøver lige at ringe til dandomain og snakker med dem om plads
Avatar billede c-lund Nybegynder
22. februar 2006 - 13:56 #7
Dandomain har ikke lige den løsning desværre. hvis du har andre bud, må du meget gerne skrive :)
Avatar billede c-lund Nybegynder
09. maj 2006 - 12:16 #8
Smider du lige et svar?
Avatar billede c-lund Nybegynder
26. januar 2007 - 17:29 #9
Smider selv et