Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 15:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

allintext, det kan ikke passe.!

Hejsa,

Jeg har lige kontrolleret allintext på mit vigtigste søgeord og jeg opdager så at jeg slet ikke er listet med det søgeord, eller dvs. det er jeg, men ikke med den side jeg burde være.! Søgeordet optræder tit, men i en naturlig sammenhæng, syntes jeg selv. Nogen som kan fortælle hvorfor.?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2006 - 15:59 #1
Måske er din side ikke indexeret endnu, hvornår har du langt den op, har googlebot været forbi og har googlebot læst siden, Ellers kan den jo ikke være med
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 16:03 #2
Jo den er indexeret, det er 14 dage siden den er lagt op, googlebot har været forbi flere gange og den optræder også ved 2 af de andre søgeord jeg har på siden.
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 16:18 #3
bufferzone, må jeg sende dig en mail vedr. evt. spam.?
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 16:25 #4
Jeg forsår det ikke.!! Jeg optræder ved: allinanchor, allintitle og ved allinurl men ikke ved allintext. kan google betragte min side som værende spam.?
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
21. februar 2006 - 17:57 #5
lad os se et link. evt på mail
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 18:34 #6
k_bergmann, så skal jeg lige ha en mail - jeg vil gerne fortsætte tråden her, så andre kan høre hvad der er gået galt
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 19:28 #7
I får lige lidt flere oplysninger, jeg har optimeret til 3 søgeord og de 2 andre er godt placeret på google.

Alle 3 er forholdvis godt placeret på msn og Yahoo.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2006 - 20:15 #8
alle er velkomne til at maile kim@bufferzone.dk
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 21:19 #9
bufferzone, du har fået mail :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2006 - 21:25 #10
er lie kommet hjem og gået igang med dagsns 189 mails
Avatar billede tweak Nybegynder
21. februar 2006 - 22:07 #11
Det er bare iorden :-)
Avatar billede tweak Nybegynder
28. februar 2006 - 13:30 #12
Nå men jeg smider et svar, der kommer ikke mere hjælp :-)