Avatar billede kourosh Nybegynder
21. februar 2006 - 08:56 Der er 1 løsning

Konverter fra HTML til text i "xsl:value-of"?

Hej
Jeg har en xsl fil der viser en xml fil. I xml filen DESCRIPTION er html format dvs med html tags og de andre er text format. Når output er html format dvs. <xsl:output method="html", vises ikke den som en html. Den encodes til html i stedet og vises på siden med alle tagerne. hvordan kan jeg konvertere kun DESCRIPTION  til text format. Jeg har prøvet at sætte  <xsl:output method='text' men hele siden bliver vist som text og DESCRIPTION som html.
her er koden:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<xsl:stylesheet version="1.0" xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform">
<xsl:output method='html' version='1.0' encoding='ISO-8859-1' indent='yes'/>

<xsl:template match="/">

  <h2>Title</h2>

<xsl:for-each select="EASYCRUIT/PROSPECT">
  <table border="1">
    <tr bgcolor="#9acd32">
    <th align="left">NAME<br /></th>
    <td><xsl:value-of select="/NAME"/></td>
    </tr>
    <tr bgcolor="#9acd32">

    <th align="left">DESCRIPTION</th>
    <td><xsl:value-of select="/DESCRIPTION"/></td>
Avatar billede kourosh Nybegynder
21. februar 2006 - 10:10 #1
har selv fundet løsning :)