Avatar billede traxion- Nybegynder
20. februar 2006 - 23:04 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Billigt Fjernsyn

Hey Eksperten.

Står i den situation at jeg gerne vil købe et ny fjernsyn.
Det skal være 21" eller større.
Jeg har desværre ikke så mange penge, så hvis i kan finde et sted på nettet (helst det billigste) hvor man kan bestille et fjernsyn ville jeg blive meget glad.

Den med det billigste og største fjernsyn vinder puljen.

Mvh Kasper K
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. februar 2006 - 23:12 #2
Hvem ka.... Billllllka :)

Denne uges tilbudsavis:

http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf/WebAvis/Ugens_tilbudsavis_Side9

Der alte har et prosonic og hun har været yderst tilfreds. Det kører på 5 år nu ;)

Vh Nicki
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
20. februar 2006 - 23:41 #4
Ellers, prøv at kigge i Den Blå Avis (www.dba.dk). Der er mange mennesker, der i øjeblikket synes de ikke kan se naboen i øjnene, hvis ikke de har et nyt fladskærmstv, så i sagens natur er der mange almindelige brugte billedrørsfjernsyn til salg - til billige penge. Jeg købte fx et udmærket Sony 100Hz brugt fjernsyn for et par år siden til 900 kr. Det fungerer stadig glimrende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2006 - 00:35 #5
Skal det ikke være widescreen det nye tv???
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. februar 2006 - 08:26 #6
21" wide screen.. Kan man overhovedet få sådan et :)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2006 - 10:09 #7
hvad er dit budget på et tv ?

21" i ws bliver svært

28" er og anbefale hvis det skal være ws formatet
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 10:15 #8
På et meget begrænset budget er det sikkert fint med et 21"

Skal man have widescreen synes jeg personligt at 28" er alt for småt. Når man ser noget i 4:3 er det jo monster-småt.
Avatar billede traxion- Nybegynder
21. februar 2006 - 10:57 #9
Skal ikke have widescreen, synes billedet bliver alt forvrænget.
Men er 21" nok, eller skal man op i 26"
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. februar 2006 - 10:59 #10
Så er bilka nok det bedste bud indtil videre :) 799 for et 21" prosonic.
Avatar billede traxion- Nybegynder
21. februar 2006 - 11:05 #11
Ja sider også og overvejer det.
Det eneste jeg tænker på, er om 21" er nok. kan man se fint på det osv ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
21. februar 2006 - 11:12 #12
Tag ud i Bilka og kig efter på den afstand til tv'et, som du har i din egen stue. De har som regel en flok fjernsyn, som du kan vurdere op mod hinanden og det giver dig langt det bedste grundlag for en vurdering af, hvor mange penge du vil ofre på et tv.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 11:13 #13
Vi har et 21" tommer i soveværelset. Det er ganske udemærket og selvfølgelig kan man se fjernsyn på det.
Hvis du har en stor stue, vil det nok være for lille. Men på et værelse eller en lille stue, vil det passe meget fint. Der vil det faktisk se tosset ud og fylde for meget med et stort fjernsyn.
Avatar billede traxion- Nybegynder
21. februar 2006 - 11:28 #14
Mange tak for jeres svar.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
21. februar 2006 - 11:31 #15
Selv tak - håber du finder det rigtige fjernsyn, der passer til budgettet. :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 11:47 #16
Velbekomme :o)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2006 - 13:30 #17
21" er fint fra 1½-2m afstand ellers er billedet for småt ,nu skal man også kunne se underteksterne .

jeg har haft et philips 21" og med disse afstande var det ok.