Avatar billede tweak Nybegynder
20. februar 2006 - 21:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Description for hver side.?

Hejsa,

Hvis man har samme description på hver side af ens site, har det så nogen negativ indflydelse på f. eks google.?
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
20. februar 2006 - 23:07 #1
jeg har ikke haft problemer, men skal ikke kunne sige om det har anden negativ indflydelse end manglende placering af undersiderne.

Men ingen tvivl om at det absolut ikke er optimalt.
Avatar billede tweak Nybegynder
20. februar 2006 - 23:12 #2
Okay, nu tænker jeg jo så også på mine undersider, jeg gør jo også et arb. ud af dem med søgeord osv. så jeg vil jo gerne ha de bliver placeret - så jeg må vel igang :(
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
20. februar 2006 - 23:15 #3
Ja hvis de skal placeres så er der ingen anden vej.
Husk at søgeord og beskrivelse skal passe rimeligvis til din body tekst.
Avatar billede tweak Nybegynder
20. februar 2006 - 23:23 #4
Er det kun google der kigger på det, for msn placere også andre sider en min index side - og jeg har godt nok undret mig over hvorfor google ikke gør.!
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
20. februar 2006 - 23:26 #5
Jeg har kun erfaringer med at det er google.
MSN æder alt (næsten), og det er langt lettere at få en god placering der :-)
Avatar billede tweak Nybegynder
20. februar 2006 - 23:32 #6
Jo tak - det har jeg bemærket :-)

Jeg har faktisk fået svar på mit spørgsmål, ved ikke om jeg må skyde en lille en ind.? Jeg har lavet en redirect 301 fra et gammelt domæne for 14 dage siden, hvis jeg søger på mine søgeord - kommer mit gamle domæne stadig op, går der lang tid før de bliver sletter, jeg regnede med at f.eks google ville se redirect 301 som en permanent flytning af en site til en anden domæne og slette den gamle når det nye domæne blev listet.
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
20. februar 2006 - 23:36 #7
Det har jeg desværre ingen erfaringer med.
Men der kan gå lang tid før google kommer tilbage.
Jeg plejer at lave et link fra en godt placeret side, så går det lidt hurtigere
Avatar billede tweak Nybegynder
20. februar 2006 - 23:38 #8
Jo men problemet er at både mit nye domæne samt det gamle dukker op :-) Det virker jo lidt plat ;~)

Kan du ikke smide et svar.?
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
20. februar 2006 - 23:45 #9
Jo, men hvis dit gamle domæne er tomt, så sletter google det jo.
Du kan evt. lave en robots.txt med no index.
Avatar billede tweak Nybegynder
20. februar 2006 - 23:47 #10
Jo det er tomt - må bare vente og se hvad der sker. Tak for hjælpen.