Avatar billede prof2 Nybegynder
20. februar 2006 - 09:30 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kritik af design, koncept og troværdighed

Hej

Jeg kunne godt ønske mig andres syn på min side, hvad angår design, selve konceptet og sites troværdighed overfor hvad det tilbyder.

Desuden må i gerne komme med kritik af om i forstår hvad siden har at tilbyde.

Link: http://www.RoyalPocket.com

- Tak!
Avatar billede overchord Nybegynder
20. februar 2006 - 10:12 #1
Design-maessigt fungerer sitet ganske ok - maaske en lille smule udvasket da der ikke er saa mange farver fra andet end reklamerne.
Mht trovaerdighed: Jeg spiller ikke selv rigtigt poker online, og maa indroemme at jeg ville skoejte meget hurtigt hen over denne side (som endnu et af de "too-good-to-be-true" tilbud) - det er primaert den meget korte intro efterfulgt af en lang list af links/reklamer til andre sites der underminerer det for mig.
Med sitet er paent og funktionelt - jeg er vist bare ikke den rette maalgruppe :-)
Avatar billede marz* Nybegynder
20. februar 2006 - 12:28 #2
meget pæn og semi troværdig... men fokus budskabet kan blive bedre.
Avatar billede prof2 Nybegynder
20. februar 2006 - 14:32 #3
Tak for kommentarene. Har i nogle forslag til hvordan siden skal kunne blive mere troværdig? Det er ikke blot en "too-good-to-be-true"-side.

En længere introtekst er hvad jeg får ud af din kommentar overchord. Korrekt? Er det det samme du mener med budskabet der kan blive bedre marz?
Avatar billede bongo Novice
20. februar 2006 - 17:30 #4
Du kan starte med at rette stavfejel. Jeg faldt over 5-6 stykker bare på forsiden, hvilket ikke hjælper spor på troværdigheden.

Jeg kan godt lide minimalismen i farvevalget, for at gå den modsatte vej, som så mange gør, ville også have mindsket troværdigheden. I prøver i det mindst ikke at forblænde folk med strålende farver og "lækre" animerede gif's osv.

Jeg synes ikke du skal skrive mere tekst på forsiden. Det er dejlig overskueligt og hurtigt læst som det er.

Det virker rimelig godt, at man kan se hvad der er blevet bestilt på Amazon.
De testimonials der er, er også med til at give mere troværdighed. Det er bare med at få nogle flere på af dem.
Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. februar 2006 - 15:00 #5
Okay, her er hvad jeg syntes :D

Selve "hoved-layout"'et er meget fint, men der er én hoved (der var ordet igen :P) ting der irreterer mig...

Forsiden er for LANG. Man orker ikke læse hele den smøre, da man, jeg i hvert fald, næsten allerede blev træt af at scroll'e ned...

Man kunne evt. lave en menu der hedder "The three steps". Det lyder fangene, og så vil man gå ind på den.

Dernest skal der kun være et "step" af af gangen, og der hvor "News" er på forsiden, kan man vælge imellem de tre "Steps".
Nederst skal der så, selvfølgelig, i bunden være to knapper, én i venstre og én i højre. Det venstre link skal være linket til "Forige" og det højre linket til "Næste".

Dette er blot min mening, og jeg håber du kan bruge den til et eller andet...(Du kan enda måske bruge den til udelukkelses-metoden :D

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede prof2 Nybegynder
21. februar 2006 - 16:25 #6
jarl-g>
Super svar. Har selv tænkt på det samme. Jeg ønsker bare ikke at brugeren skal miste overblikket over hvad siden har at byde på.

Den første side man møder skal vel være en beskrivelse og så de gaver man kan få. Det gør vel at brugeren ser hvad det er det går ud på.

Hvis brugeren som det første ser den lange liste med poker steder tror vedkomne måske bare at det er endnu en side der bare linker til pokersteder.

Det er noget jeg må arbejde på. Lader det lige stå et par dage til og ser, inden jeg lukker.
Avatar billede jarl-g Nybegynder
22. februar 2006 - 13:48 #7
Får jeg point'ene? :P

Mvh.

Jarl-G