Avatar billede the_mazter Nybegynder
19. februar 2006 - 22:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VS.NET 2003/bin eller DDK 3790/bin eller 2003 SP1 PlatformSDK/bin

Hej.

Jeg sidder her med VS.NET 2003, DDK 3790.1830 og 2003 SP1 PlatformSDK. I alle bibliotekerne er der en mappe der hedder 'bin', indeholdende filer er bruges til compiling.

Så kommer spørgsmålet: Hvilke filer skal jeg have først i min PATH? I DDK biblioteket er filerne nyere end vs.net, eksempel med cl: Version: 13.10.4035.0  Ændret 24. marts 2005, 16:26:02
De andre filer er stortset det samme.

Det skal lige siges at Platform SDK'en ikke har helt de samme filer som hverken vs eller ddk.
Nogen der har erfaringer med de forskellige versioner?

/Mazter

PS: DDK kan hentes gratis fra http://www.microsoft.com/whdc/driver/wdf/KMDF_pkg.mspx som en nødvendig del til Kernel-Mode Driver Framework.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. februar 2006 - 00:36 #1
VS.NET C++ teamet prioriterer formentligt .NET delen (managed C++ ogsaa kaldet
C++ CLI)

mens DDK teamet fokuserer paa det du skal bruge

saa jeg ville helt klart saette DDK forrest i PATH

NB: jeg har aldrig arbejdet med DDK selv
Avatar billede the_mazter Nybegynder
19. juli 2006 - 11:40 #2
Det var ligemeget hvad jeg satte først, der var ingen forskel i den generege kode

/Mazter