Avatar billede jadirir Nybegynder
19. februar 2006 - 19:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASP-NET med flash banner

Hej alle
Hvordan kan jeg læger/inkludere et flash banner på et ASP.NET sider? tag eller script eller teknik?
Tak
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
20. februar 2006 - 11:17 #1
Hej,

Du kan bare tilføje den lige som du gør på en ganske almindelig html side.

Du kan bruge flg.

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,19,0" width="32" height="32">
      <param name="movie" value="../../minside/d"> <-- her skriver du filens navn plus placering
      <param name="quality" value="high">
      <embed src="../../minside/d.swf" quality="high"  pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="32" height="32"></embed>
</object>

mvh Brian
Avatar billede jadirir Nybegynder
20. februar 2006 - 16:24 #2
Jeg har provet men giver den følgende error:
validation (xhtml 1.0 transitional): Element 'embed' is not supported.
tak
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
20. februar 2006 - 22:10 #3
Hej,
Husker du at skrive det indefor de object tag ?

mvh
Avatar billede jadirir Nybegynder
21. februar 2006 - 12:22 #4
Hej
Jeg har skrivet, men giver fejl på <embed taget.
mvh
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
21. februar 2006 - 15:48 #5
prøv at skrive sådan her:

<object width="550" height="400">
<param name="movie" value="somefilename.swf">
<embed src="somefilename.swf" width="550" height="400" />

</object>
Avatar billede jadirir Nybegynder
22. februar 2006 - 22:41 #6
Yep: det virker. Skriv svaret i stedet for kommentar at får points.
Tak
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
23. februar 2006 - 09:03 #7
Jep det kommer her :D

mvh Brian