Avatar billede heungsu Nybegynder
19. februar 2006 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

enable wireless i SuSE?

Davs,

Jeg har lige fået installeret linux (SuSE 10.0)på min computer.

Jeg er total noob indefor linux. Lige nu kan jeg ikke få internet fordi der står at wireless er disabled. Hvordan "enabler" jeg wireless?

På forhånd tak
Avatar billede joyride Nybegynder
15. marts 2006 - 10:46 #1
Der er en tråd her om at få trådløst op at køre i Suse 10.0
http://www.linuxcompatible.org/Need_Help_With_Wireless_LAN_Using_SUSE_10.0_t33685.html
(på engelsk)

Men jeg er ikke sikker på det lige vil kunne løse dit problem....
Avatar billede heungsu Nybegynder
15. marts 2006 - 12:02 #2
Jeg fik løst problemet. Jeg troede at den eksterne knap jeg bruger til at enable/disable wireless ikke længere virkede med linux installeret, fordi den så ud til ikke at reagere, men jeg tog fejl. Knappen virkede selvfølgelig, og jeg skulle bare enable den ved at trykke på knappen...