Avatar billede leif Seniormester
18. februar 2006 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Quota - Ikke visuel

Hej,

Ja, mig igen !

Kan en bruger ikke se umiddelbart se at der er quota på personens mailbox ?

Har lige prøvet at sætte quota på en af vores test brugere, men det ser ikke ud til at jeg kan se det nogen steder andet end i Administrator og at det ikke bliver replicated til vores iNotes server.

Er det mig som kan have gjort noget galt eller hvordan ?

På forhånd tak.

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
21. februar 2006 - 12:30 #1
Nej, den fremgår desværre ikke. Jeg mindes dog at have set noget lignende, måske var det på en OpenNTF-udgave. Problemet er umiddelbart at disse værdier kun kan hentes med LotusScript/Java. Dermed er de ikke så nemme at vise i designet. Men intet er umuligt ... Jeg vil lige se om det vises i DWA-designet.
Avatar billede jogii Nybegynder
21. februar 2006 - 12:33 #2
uha, DWA interfacet er jo fremragende hvad det her angår. Øv, men det er ikke umuligt at programmere ... Nuvel, det kan jo være et ønske man kan give videre til Lotus.
Avatar billede leif Seniormester
21. februar 2006 - 16:44 #3
Lige netop, kender du så til hvorfor Quota settings ikke bliver replicated ?
Avatar billede leif Seniormester
12. marts 2006 - 14:58 #4
En respons vedr. quota replicated ?
Avatar billede quarkie Nybegynder
28. marts 2006 - 14:46 #5
Quotas replikerer ikke, de skal sættes på hver server.
Avatar billede leif Seniormester
28. marts 2006 - 19:48 #6
Hmm, okay.

Vil jogii have point ?
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2006 - 14:14 #7
Må jo nok hellere få lukket her.