Avatar billede sophie80 Nybegynder
18. februar 2006 - 16:36 Der er 3 kommentarer

Langsom computer

Hej

Min storebrors bærbar er begyndt at køre meget ustabilt. Det er primært når han er på nettet, men også generelt i windows. Jeg prøvede at dlonwloade, men det skete med kun 5-6 kb/sek. Det vil også sige, jeg ikke kan hente nogle programmer, til at fjerne evt. spyware og/eller virus.

Det er en LG bærbar og den er ikke mere end 3 måneder gammel. Nyprisen var 15.000, og den har hørt stabilt nok indtil nu.

Hvis nogen kan en fuldkommen løsning på problemet, kan man anturligvis hente alle point. Alle 100 point. Kom i gang for djævlens skyld!!
Avatar billede udvikler Nybegynder
18. februar 2006 - 16:42 #1
Det tyder på at du har fået en virus, start med at lægge en hijackthis, hentes her: http://www.arlet.dk/hjt.exe

PS. ved intet om virus fjernelse, men har selv haft de samme problemer. I mit tilfælde var det en virus. :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
18. februar 2006 - 16:45 #2
du kan også prøve PANDA virus online scan http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm koster ikke noget til at starte med
Avatar billede sophie80 Nybegynder
18. februar 2006 - 17:17 #3
Okay, mange tak for svarene. Jeg må lige give det videre! Han har dog fået mistanke om, at det er hans modem der er noget galt med, det forklarer jo en hel del. Dog ikke hvorfor hans computer også kører langsom.